۱۴:۲۷ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۵

تردید رامین رضاییان برای تمدید قراردادش با سپاهان تا سال ۱۴۰۴

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر،تردید رامین رضاییان برای تمدید قراردادش با سپاهان تا سال ۱۴۰۴. رامین رضاییان تابستان گذشته و پس از جدایی از پرسپولیس مذاکرات فشرده ای با باشگاه سپاهان داشت و در نهایت با قراردادی ۲ ساله به این تیم ...

یاغی پرسپولیس، با این مبلغ قراردادش، نقل و انتقالات پرسپولیس را بدجوری ترکاند! / قرار داد 6 میلیاردی با این ستاره / رضا درویش میگه مبلغ بیش از 6 تومنه!

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر،تردید رامین رضاییان برای تمدید قراردادش با سپاهان تا سال ۱۴۰۴. رامین رضاییان تابستان گذشته و پس از جدایی از پرسپولیس مذاکرات فشرده ای با باشگاه سپاهان داشت و در نهایت با قراردادی ۲ ساله به این تیم پیوست.

مدافع راست هجومی تیم ملی کشورمان در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر، با ۵ گل زده و ۴ پاس گل، ستاره سپاهان اصفهان در لیگ برتر بوده است. بر همین اساس باشگاه سپاهان دوست دارد قرارداد این بازیکن را تمدید کند هرچند رضاییان هنوز یک سال دیگر با این تیم قرارداد دارد.

البته بعید است رضاییان مثل سیاوش یزدانی و برخی دیگر از بازیکنان سپاهان، قراردادش را تا سال ۱۴۰۴ با این تیم تمدید کند چرا که شنیدیم هنوز به فکر بازگشت به پرسپولیس است.

 اندیشه معاصر را در روبیکا دنبال کنید.

برای عضویت در کانال بله اندیشه معاصر کلیک کنید.

برای عضویت در کانال تلگرامی اندیشه معاصر کلیک کنید.

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط

1 نظر برای این مطلب ثبت شده است:

حامد دموری

۱۷ بهمن ۱۴۰۱


الکی جو ندین تا اینجاش که انگشت به دهن موندین که چه اشتباهی کردین .از اتفاق تمدید میکنه خوشگل.وقتی قدر بازیکنانتونو ندارین یه تیم داره اصفهان اونم سپاهان قشنگ و تمیز باهاش قراردادمیبنده زیر نظر مورایس و کادرش عالیترم از این که هست میشه

نظرات بسته شده است

آخرین اخبار