۱۴:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۲

تردد در محوهای خروجی پایتخت افزایشی است

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر، عادل مصدقی در خصوص وضعیت تردد و محورهای مواصلاتی استان تهران اظهار داشت: از بعدازظهر دیروز یکشنبه ۱۱ اردیبهشت ماه تا نیمه‌های شب گذشته شاهد ترافیک‌های سنگین تا فوق سنگین در خروجی‌های شهر تهران به ...

تردد در محوهای خروجی پایتخت افزایشی است

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر، عادل مصدقی در خصوص وضعیت تردد و محورهای مواصلاتی استان تهران اظهار داشت: از بعدازظهر دیروز یکشنبه ۱۱ اردیبهشت ماه تا نیمه‌های شب گذشته شاهد ترافیک‌های سنگین تا فوق سنگین در خروجی‌های شهر تهران به سمت استان‌های شمالی و جنوبی و غربی بودیم.

معاون راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان تهران با اشاره به ترافیک سنگین در آزادراه تهران – قم، آزادراه تهران – کرج، آزادراه تهران – شمال، آزادراه تهران – پردیس، هراز، فیروزکوه و بزرگراه تهران – مشهد طی روز گذشته گفت: همزمان بارندگی‌ها همراه با باد شدید و رعد و برق و وقوع سیلاب در سطح استان را داشتیم.

مصدقی در ادامه افزود: طی روز گذشته تعداد خروج وسایل نقلیه ۴۲۰ هزار و ۶۹۹ وسیله و تعداد وردی‌ها ۲۸۷ هزار و ۸۱۳ وسیله نقلیه تخمین زده شده که روند افزایش خروجی‌ها از استان را همچنان شاهد هستیم.

وی عنوان داشت: برای امروز ۱۲ اردیبهشت ماه نیز شاهد محدودیت تردد وسایل نقلیه در مسیر شمال به جنوب محور چالوس، محدوده مرزن آباد، به علت تخلیه بار ترافیکی اجرا شده است.

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط