۲۰:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۳

تردد بین تهران و البرز در تعطیلات مجاز است؟

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر، سرهنگ نورالله خادم رئیس پلیس راه تهران بزرگ گفت: محدودیت تردد بین کرج و تهران وجود ندارد و خودروها می‌توانند در تعطیلات پیش رو بین این ۲ استان همسایه تردد کنند. خادم ادامه داد: در تعطیلات پیش رو ه...

تردد بین تهران و البرز در تعطیلات مجاز است؟

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر، سرهنگ نورالله خادم رئیس پلیس راه تهران بزرگ گفت: محدودیت تردد بین کرج و تهران وجود ندارد و خودروها می‌توانند در تعطیلات پیش رو بین این ۲ استان همسایه تردد کنند.

خادم ادامه داد: در تعطیلات پیش رو همچون گذشته ۲ استان البرز و تهران یکپارچه دیده شده و تردد در این استان ها منعی ندارد اما در سایر استان ها منع تردد اجرا می شود.

وی خاطرنشان کرد: طرح منع تردد خودروها از ساعت ۱۲ فردا یکشنبه با همکاری عوامل پلیس راهور استان ها آغاز می شود و تا بامداد شنبه ۶ شهریور ادامه دارد.

سرهنگ خادم تاکید کرد: هیچ مجوز ترددی نیز از سوی فرمانداری ها صادر نمی شود و تردد خودروها بین استانی ممنوع و منجر به اعمال قانون می شود.

بنا بر این گزارش، با توجه به وضعیت بحرانی کشور در زمینه کرونا، محدودیت‌های جدید کرونایی در جلسه امروز ستاد ملی مقابله با کرونا وضع شد.

براین اساس همه اصناف و بانک‌ها و مشاغل دولتی به جز اصناف ضروری از روز دوشنبه ۲۵ مردادماه تا روز شنبه ۳۰ مرداد تعطیل اعلام شدند

 

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط

آخرین اخبار