۱۱:۱۴ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۴

تخصیص بودجه رتبه بندی معلمان، ۲۲ هزار میلیاردی شد / رتبه بندی معلمان شامل پاداش بازنشستگان هم شد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر به نقل از فارس، تخصیص بودجه رتبه بندی معلمان، ۲۲ هزار میلیاردی شد + جزئیات. معاون برنامه‌ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش به طرح رتبه بندی معلمان اشاره کرد و گفت: رتبه‌بندی معلمان یکی از اقدا...

رتبه بندی معلمان

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر به نقل از فارس، تخصیص بودجه رتبه بندی معلمان، ۲۲ هزار میلیاردی شد + جزئیات. معاون برنامه‌ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش به طرح رتبه بندی معلمان اشاره کرد و گفت: رتبه‌بندی معلمان یکی از اقدامات آموزش و پرورش بعد از سال‌ها توقف بود که هم باعث رضایت‌مندی شغلی معلمان و هم به کیفیت بخشی آموزشی کمک می‌کند؛ این طرح بعد از ۱۱ سال توقف، تصویب شد.

وی با بیان اینکه از جهت اجرا سازمان برنامه بودجه با وزارت آموزش و پرورش همکاری دشت و تا به امروز ۲۲ هزار میلیارد تومان از بودجه ۳۸ هزار میلیارد تومانی پیش‌بینی شده برای رتبه بندی تخصیص داده شده است. همچنین پاداش پایان خدمت ۷۲ هزار بازنشسته آموزش و پرورش در سال ۱۴۰۰ داشتیم در ۱۵ آذرماه امسال تسویه شد.

 اندیشه معاصر را در روبیکا دنبال کنید.

برای عضویت در کانال بله اندیشه معاصر کلیک کنید.

برای عضویت در کانال تلگرامی اندیشه معاصر کلیک کنید.

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط

1 نظر برای این مطلب ثبت شده است:

معلم

۰۴ بهمن ۱۴۰۱


با سلام چرا دروغ می گویید پاداش را قرار بود بر اساس حکم رتبه بندی بدهید شما هنوز حکم رتبه بندی را نزده اید.. تا کی به این وعده های دروغ ادامه می دهید؟ مگر مسلمان نیستید و به خدا اعتقاد ندارید؟

نظرات بسته شده است

آخرین اخبار