۲۱:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۱

تحول تراکتور با کریمی

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر، فیروز کریمی مربی پر سابقه و پرحاشیه فوتبال ایران در اواخر زمان حضور رسول خطیبی در تراکتور به عنوان مدیرفنی این تیم شروع به کار کرد و چند هفته بعد با کنار رفتن خطیبی هدایت تیم را بر عهده گرفت. کریم...

تحول تراکتور با کریمی

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر، فیروز کریمی مربی پر سابقه و پرحاشیه فوتبال ایران در اواخر زمان حضور رسول خطیبی در تراکتور به عنوان مدیرفنی این تیم شروع به کار کرد و چند هفته بعد با کنار رفتن خطیبی هدایت تیم را بر عهده گرفت. کریمی از هفته ۲۵ لیگ برتر روی نیمکت تبریزی‌ها نشست و در ۶ بازی این تیم را هدایت کرد.

او در گام اول ذوب آهن را با تک گل عباس‌زاده شکست داد، اما در بازی دوم با استقلال ۲ بر یک مغلوب شاگرد سابقش فرهاد مجیدی شد. فیروز کریمی در ۲ بازی بعدی خود گل گهر سیرجان و آلومینیوم اراک را با دو مربی مطرحشان یعنی امیر قلعه‌نویی و علیرضا منصوریان شکست داد تا با تیم نه چندان باثبات تراکتور کار بزرگی انجام داده باشد.

کریمی در پنجمین دیدار نتوانست پرسپولیس را متوقف کند و ۳ بر یک مغلوب قهرمان لیگ شد؛ هر چند تا دقایق پایانی با یک گل از قهرمان لیگ پیش بود. در نشست خبری پس از این بازی فیروز کریمی حرف‌های عجیب و حاشیه‌ای زد که منجر به محرومیت و جریمه وی شد. در بازی هفته پایانی لیگ برتر کریمی که روی نیمکت تیمش حضور نداشت شاهد برد ۵ بر یک تراکتور مقابل سایپای بحران زده بود و با این شکست سنگین این تیم را به لیگ یک فرستاد.

فیروز کریمی در ۶ دیداری که هدایت تراکتور تبریز را بر عهده داشت ۴ برد و ۲ باخت کسب کرد و این تیم را پس از یک فصل پر فراز و نشیب و بی ثبات به رتبه چهارم لیگ‌برتر و امیدوار برای سهمیه آسیایی رساند.

 

مطالب مرتبط

1 نظر برای این مطلب ثبت شده است:

آراز

۱۱ مرداد ۱۴۰۰


یاشاسین کیشی دی

نظرات بسته شده است

آخرین اخبار