۱۴:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۵

تا رسیدن سریال«زیرخاکی»یک مینی سریال از شبکه یک سیما پخش می شود

به گزارش اندیشه معاصر؛ داستان این اپیزود به قلم سارا باقرزاده به نگارش درآمده و روایت چهار مادر است که عاشقانه برای نجات فرزندان خود مبارزه می کنند. بازیگران این اپیزود مریم سعادت، مریم مقدم، کوروش تهامی، امیر رضا دلاوری، الیکا عبدالرزاقی...

تا رسیدن سریال«زیرخاکی»یک مینی سریال از شبکه یک سیما پخش می شود

به گزارش اندیشه معاصر؛ داستان این اپیزود به قلم سارا باقرزاده به نگارش درآمده و روایت چهار مادر است که عاشقانه برای نجات فرزندان خود مبارزه می کنند.

بازیگران این اپیزود مریم سعادت، مریم مقدم، کوروش تهامی، امیر رضا دلاوری، الیکا عبدالرزاقی، کاظم هژیرآزاد، نگین معتضدی، غلامرضا اصانلو، علی اصغر طبسی و هانیه کریمی هستند.

سایر عوامل تولید این اثر عبارتند از: مدیر تصویر برداری شهرام نجاریان، دستیار اول کارگردان و برنامه ریز ایما استمراری، تصویربردار سید هادی پویا حسینی، صدابردار محمد حبیبی، مدیر تولید حسین پورکیانی، طراح صحنه و لباس سحر شهامت، طراح گریم محسن دارسنج، جانشین تولید امیر حیدری، مدیر تدارکات امیر حیدری، عکاس امیر فائض، تدوین حمید نجفی راد، آهنگساز عماد توحیدی و صداگذار بهروز معاونیان.

مجموعه تلویزیونی چهارگاه به تهیه کنندگی احمد زالی محصول گروه فیلم و سریال شبکه یک سیما است که در شش قسمت تولید شده است و از امشب (۲۵ اردیبهشت ماه) حوالی ساعت ۲۲ و ۱۵ از شبکه یک پخش خواهد شد.

بر اساس اعلام قبلی معاونت سیما، شبکه اول سیما از چهارم خرداد ماه پخش سری جدید از سریال «زیرخاکی» را آغاز خواهد کرد.

مطالب مرتبط

آخرین اخبار