۱۱:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۷

تایید اعتبارنامه نمایندگان جدید الورود مجلس یازدهم

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر، اعتبارنامه ۶ نماینده جدید مجلس شورای اسلامی یازدهم که در انتخابات میان‌دوره‌ای به پارلمان راه یافته بودند، تصویب شد. بررسی اعتبارنامه ۶ منتخب جدید الورد مجلس شورای اسلامی در انتخابات میان دوره ای ...

تایید اعتبارنامه نمایندگان جدید الورود مجلس یازدهم

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر، اعتبارنامه ۶ نماینده جدید مجلس شورای اسلامی یازدهم که در انتخابات میان‌دوره‌ای به پارلمان راه یافته بودند، تصویب شد.

بررسی اعتبارنامه ۶ منتخب جدید الورد مجلس شورای اسلامی در انتخابات میان دوره ای در دستور کار جلسه علنی صبح امروز (یکشنبه ۱۷ مرداد) مجلس قرار داشت.

رحمت‌الله نوروزی سخنگوی شعبه یکم از بررسی و تایید اعتبارنامه ابراهیم نجفی از حوزه انتخابیه آستانه اشرفیه در این شعبه خبر داد.

 

در ادامه سلمان اسحاقی سخنگوی شعبه چهار گفت که اعتبارنامه ولی‌الله بیاتی از حوزه انتخابیه تفرش و فتح‌الله توسلی از حوزه انتخابیه بهار و کبودرآهنگ در این شعبه مورد بررسی و تایید قرار گرفته است.

 

همچنین علی‌اصغر باقرزاده سخنگوی شعبه ششم از تایید اعتبارنامه اسماعیل کوثری از حوزه انتخابیه تهران در این شعبه خبر داد.

 

محمد علی‌پور سخنگوی شعبه ۱۲ نیز گفت که اعتبارنامه سید ناصر حسینی‌پور از حوزه انتخابیه گچساران در این شعبه مورد تایید قرار گرفت.

 

حسن نوروزی سخنگوی شعبه چهار نیز اظهار داشت: اعتبارنامه سید مرتضی حسینی از حوزه انتخابیه میانه در این شعبه به تایید اعضاء رسیده است.

 

پس از ارائه گزارش شعب در مورد اعتبارنامه منتخبان مجلس شورای اسلامی در انتخابات میان دوره‌ای، قالیباف رئیس مجلس با اعلام این‌که اعتراضی در مورد این اعتبارنامه‌ها وجود ندارد تصویب آن را در مجلس شورای اسلامی اعلام کرد.

 

 

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط

آخرین اخبار