۱۸:۴۹ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۵

تاکید سهیل مهدی: سلامت تیم ها را به خطر نمی اندازیم

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر به نقل از ورزش۳،تاکید سهیل مهدی: سلامت تیم ها را به خطر نمی اندازیم. یکی از این مربیان معترض مهدی تارتار است که روز گذشته بعد از باخت یک بر صفر در برابر هوادار مدعی شد که بازی دراین شرایط آب و هوای...

تاکید سهیل مهدی: سلامت تیم ها را به خطر نمی اندازیم

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر به نقل از ورزش۳،تاکید سهیل مهدی: سلامت تیم ها را به خطر نمی اندازیم. یکی از این مربیان معترض مهدی تارتار است که روز گذشته بعد از باخت یک بر صفر در برابر هوادار مدعی شد که بازی دراین شرایط آب و هوایی نباید برگزار می شده است.

سهیل مهدی، رئیس کمیته مسابقات در این باره می گوید: در ارتباط با بحث آلودگی هوا در مسابقات حرفه‌ای و بین‌المللی فوتبال دستورالعملی را از AFC داریم که کمیته پزشکی ما مطابق همان موارد را می‌سنجد‌. همچنان تحت نظارت سازمان‌های نظارتی از جمله استانداری‌ها و سلامت هوا هستیم‌. اگر نکاتی باشد به ما گوشزد می‌کنند و آن‌ها را با استانداردها مطابقت می دهیم. طبق تعامل خوبی که با این عزیزان داریم، اگر شرایط قابل برگزاری باشد در خدمت تیم‌ها خواهیم بود، در غیر این صورت سلامت تیم‌ها را به خطر نمی‌اندازیم.

رئیس کمیته مسابقات در پاسخ به این سوال که الزامی در سازمان لیگ وجود دارد که بازی ها باید تحت هر شرایطی برگزار شود، گفت: ما محکوم نیستیم. برنامه‌ای داریم که با وجود شرایط نه چندان خوب جوی در این چند روز تیم‌ها و استان‌ها کمک کردند بازی برگزار شو‌د‌. مثل فولاد که پس از لغو پروازش با سختی به اراک رسید یا نفت مسجد سلیمان که خیلی سخت به انزلی رسید‌. این نشان می‌دهد تمام عزیزان به برنامه‌ها مومن و همکار و همراه سازمان لیگ هستند. محکومیتی نداریم زیرا سلامت تیم‌ها و بازیکنان ارجحیت دارد. اگر نکته ای باشد که سلامت را به خطر اندازد، خود ما راضی به برگزاری بازی نیستیم.

 اندیشه معاصر را در روبیکا دنبال کنید.

برای عضویت در کانال بله اندیشه معاصر کلیک کنید.

برای عضویت در کانال تلگرامی اندیشه معاصر کلیک کنید.

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط