۱۵:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۷

تازه‌های نقل و انتقالاتی سپاهان؛ مهاجم سابق بارسلونا در راه اصفهان؟

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر، تیم فوتبال سپاهان برای تقویت ترکیب خود در فصل بیست‌ویکم لیگ‌برتر و حضور در پلی‌آف لیگ قهرمانان آسیا به دنبال جذب چند ستاره است. زردپوشان اصفهانی نیاز مبرمی به یک دروازه‌بان نامی و باکیفیت دارند تا...

آخرین خبر ها از مذاکرات پرسپولیس و بیرانوند / مذاکرات پرسپولیس با لژیونرهای ایرانی

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر، تیم فوتبال سپاهان برای تقویت ترکیب خود در فصل بیست‌ویکم لیگ‌برتر و حضور در پلی‌آف لیگ قهرمانان آسیا به دنبال جذب چند ستاره است. زردپوشان اصفهانی نیاز مبرمی به یک دروازه‌بان نامی و باکیفیت دارند تا جای خالی پیام نیازمند را برای آن‌ها پر کند.

سپاهانی‌ها مذاکراتی با رشید مظاهری دروازه‌بان پرحاشیه این فصل استقلال داشته‌اند. مظاهری هفته‌ها به دلیل عدم دریافت مطالباتش در استقلال بی انگیزه بود و برای باشگاه اخطار جدایی فرستاده بود. گزینه دیگر سپاهان همچنان محمدرضا اخباری از تراکتور است. اخباری با توجه به اوضاع مالی نامطلوب تراکتور و مشکلات مدیریتی در این تیم، احتمال دارد از جمع تبریزی‌ها جدا شده و شاگرد محرم نویدکیا شود.

در خط هافبک هم مذاکرات با مسعود ریگی هافبک دفاعی استقلال ادامه دارد و او گزینه اصلی سپاهانی‌هاست.

 

چندی پیش شایعاتی مبنی بر مذاکره سپاهان با بویان کرکیچ مهاجم سابق بارسلونا شنیده شد و به تازگی این مذاکرات قوت گرفته تا این بازیکن جانشین کی‌روش استنلی در تیم اصفهانی شود. باید دید این خبر تا چه حد صحت دارد و آیا این بازیکن مجاب به حضور در لیگ ایران خواهد شد یا خیر.

 

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط

آخرین اخبار