۲۲:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۴

تاریخ واریز حقوق بازنشستگان کشوری بانک صادرات

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر ، تاریخ واریز حقوق بازنشستگان کشوری بانک صادرات خبرساز شد. عده زیادی در پی دانستن تاریخ واریز حقوق بازنشستگان کشوری بانک صادرات هستند. تاریخ واریز حقوق بازنشستگان کشوری بانک صادرات و علت تاخیر در و...

تاریخ واریز حقوق بازنشستگان کشوری بانک صادرات

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر ، تاریخ واریز حقوق بازنشستگان کشوری بانک صادرات خبرساز شد. عده زیادی در پی دانستن تاریخ واریز حقوق بازنشستگان کشوری بانک صادرات هستند. تاریخ واریز حقوق بازنشستگان کشوری بانک صادرات و علت تاخیر در واریز حقوق بازنشستگان کشوری بانک صادرات را در اندیشه معاصر بخوانید.

 

نسخه جدید همراه بانک صادرات با اثر انگشت

بازنشسته حقوق شایسته می‌خواهد؛ مزدی که بتواند با آن اجاره خانه بدهد، مواد غذایی باکیفیت بخرد و در یک کلمه، زندگی کند، یک زندگی راحت و بی دردسر در دوران پیری؛ این یک حقِ مسلمِ قانونی است، ربطی هم به یارانه‌بگیری و سبد کالا ندارد.

دولت بر خلاف روال سال‌های قبل، بعد از حدود چهل روز تاخیر، بخشی از این پیشنهاد را رد کرد؛ افزایش شورایعالی کار برای حداقل بگیران را به رسمیت شناخت اما یادآور شد افزایش مستمری بازنشستگان سایر سطوح باید به اندازه‌ی سایر بازنشستگان دولت یعنی ده درصد باشد و همین مساله که به نوعی خروج از تمکین به مصوبات شورایعالی کار و اجرای ماده ۹۶ قانون تامین اجتماعی است، منجر به اعتراض بازنشستگان شد.

ثبت نام سهام عدالت جاماندگان سامانه سجام

به منظور رفاه حال بازنشستگان عزیز تحت پوشش و با هماهنگی های صورت گرفته بین صندوق بازنشستگی کشوری و بانک صادرات ایران، از این پس علاوه بر مدیریت های استانی صندوق، شعب منتخب بانک صادرات نیز نسبت به ابطال گواهی های «کسر از حقوق» و «ضمانت کسر از حقوق» که از تاریخ ۱۰اسفندماه جاری در سامانه مربوطه در درگاه خدمات الکترونیک صندوق (sabasrm.ir) ثبت و صادر شده باشد اقدام خواهند کرد.

تا پیش از این بازنشستگان و وظیفه بگیرانی به دلایلی از جمله «انصراف متقاضی از دریافت تسهیلات»، «عدم پرداخت تسهیلات توسط بانک مندرج در متن گواهی» یا به دلیل «تسویه تسهیلات پرداخت شده» باید به مدیریت های استانی صندوق بازنشستگی در مراکز استانها مراجعه کرده و با در دست داشتن گواهی صادره و تایید بانک مربوطه اقدام به ابطال و یا تسویه گواهی می کردند.

با اجرای این طرح جدید و از تاریخ ۱۰ اسفند ماه جاری این عزیزان به جای مراجعه به ۳۱ مدیریت استانی صندوق بازنشستگی کشوری، می توانند با در دست داشتن کارت ملی، گواهی ممهور به مهر بانک مندرج در گواهی و تاییدیه بانک مربوطه به یکی از ۱۶۲۰ شعبه منتخب بانک صادرات در سراسر کشور مراجعه و اقدام به ثبت درخواست ابطال یا تسویه گواهی صادره نمایند.

همچنین مبلغ ٢٣ هزار میلیارد ریال وام مرابحه با نرخ سود شش درصد و بدون ضامن توسط این بانک برای بازنشستگان صندوق بازنشستگی کشوری تخصیص خواهد یافت.

خاندوزی اظهار داشت: با توجه به نیاز این عزیزان، با موافقت مدیرعامل و اعضای هیئت‌مدیره بانک صادرات ایران مبلغ ٧ هزار میلیارد ریال وام قرض‌الحسنه توسط بانک بدون دریافت ضامن برای پرداخت به آنها اختصاص یافته است. همچنین مبلغ ٢٣ هزار میلیارد ریال وام مرابحه با نرخ سود شش درصد و بدون ضامن توسط این بانک برای بازنشستگان صندوق بازنشستگی کشوری تخصیص خواهد یافت.

 

پایان*/

اندیشه معاصر را در روبیکا دنبال کنید.

برای عضویت در کانال بله اندیشه معاصر کلیک کنید.

برای عضویت در کانال تلگرامی اندیشه معاصر کلیک کنید.

مطالب مرتبط

9 نظر برای این مطلب ثبت شده است:

عبدول

۰۵ خرداد ۱۴۰۲


کجا وام بازنشستگی می دن؟ همش دروغه!!!!هر بانکی میریم، میگن بهمون امسال ابلاغ نشده. وام بازنشستگی صادرات دروغه، دروووووووووغ?????????

فاطمه فردوسی

۰۵ خرداد ۱۴۰۲


درموردوام بازنشستگان کشوری که دربالا قید نموده اید عذرخواهی میکنم اطلاعاتی درمورد زمان گرفتن وام چه موقع است چون من الان نیازمبرم

بازنشسته گرفتار

۰۵ خرداد ۱۴۰۲


کاش متصدی پرداخت حقوق بازنشستگان بانک صادرات نمی بود ؟ آیا امکان دارد شماره حسابی به غیراز بانک صادرات به سازمان بازنشستگی معرفی کرد؟ .

غلامحسین نجاتی

۰۵ خرداد ۱۴۰۲


با عرض ادب و احترام وافر.خدمت مسولین محترم باک عرض کنم که متآسفانه بعد از بازنشستگی هیچ توجهی به بازنشستگان ندارند چونکه مریض میشن با این حقوق کم به چه دکتری مراجعه کنند. یا چوگونه به نوه و نتیجه برسیم بنده حقیر جانباز هستم حتی پول دوا و درمان من نمیشه.پول آب و برق و تلفن حتی توان داشتن خودرو هم نداریم آیا خودرو استهلاک ندارد از کجا بیاریم از خداوند متعال خواهانم که این مسولین به اشد مجازات هم دراین دنیا و هم آخرت گرفتار شوند زمانی که شاغل بودیم روز جانباز داشتیم همه را قطع کردند انشاءالله خداوند متعال دستشان را قطع نماید. آرزوی سلامتی و تندرستی برای همه همکاران را از درگاه رب الارباب خواستارم

علی قاسمی

۰۵ خرداد ۱۴۰۲


چه کسی نیازنداره ..دلت بصورت مستقیم ویاغیرمستقیم حقوق ماروتوده روزاول به جیب خودش جامی کنه..آقای رئیس علی رغم وعده هاش خیلی وضعیت معاش مابازنشستکان روخراب کرد خیلی..صدرحمت به گذشتگان

عسکر زحمتکش

۰۶ خرداد ۱۴۰۲


حقوق که دیرهنگام میدن یارانه بازنشسته را قطع می‌کنند چه جوری باید زندگی کنیم با این تورم وگرانی

اسمعیل دهقان قله زو

۰۶ خرداد ۱۴۰۲


باسلام واحترام بازنشسته کشوری آموزش وپرورش سال 1400 هستم وحقوق هم از بانک صادرات دریافت می کنم چندین بار به بانک مراجعه کردم برای وام گفتن حساب کار کند ولی وامی ندادند چهارراه گاز مشهد

ناهید خسروی نجف ابادی

۰۶ خرداد ۱۴۰۲


عضویت در سایت معاصر اندسه

ابی

۲۷ خرداد ۱۴۰۲


سلام غذر خواهی میکنم از همه بازنشسته های کشوری .همش دروغه باید پارتی یا دم بانک رو ببینی هرچی ما رفتیم بانک صادرات گفت. نه نه دروغه وامی نیست بوجه نداریم انوقت طرف میره 50 میلیارد وام میگیره با دو سال بدونه پرداخت یعنی استراحت شانس نداریم گیر ابن بانک افتادیم انشاا.. تا دو سال دیگه درست میشه.اذه میشه .بشه

نظرات بسته شده است

آخرین اخبار