۱۴:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۰

تاریخ واریز حقوق اردیبهشت‌ مستمری بگیران و بازنشستگان تأمین اجتماعی بانک رفاه کارگران و سایر بانک‌ ها + جدول

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر، حقوق بازنشستگان سازمان تأمین اجتماعی از روز یکشنبه ۲۰ اردیبهشت و براساس حروف الفبا به حساب آن‌ها در حال واریز است. پرداخت حقوق اردیبهشت ماه حدود ۴‌میلیون بازنشسته و مستمری‌بگیر تأمین اجتماعی از رو...

تاریخ واریز حقوق اردیبهشت‌ مستمری بگیران و بازنشستگان تأمین اجتماعی بانک رفاه کارگران و سایر بانک‌ ها + جدول

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر، حقوق بازنشستگان سازمان تأمین اجتماعی از روز یکشنبه ۲۰ اردیبهشت و براساس حروف الفبا به حساب آن‌ها در حال واریز است.
پرداخت حقوق اردیبهشت ماه حدود ۴‌میلیون بازنشسته و مستمری‌بگیر تأمین اجتماعی از روز چهارشنبه ۲۰ اردیبهشت ماه آغاز شده است و حقوق این گروه بر اساس حروف الفبا تا تاریخ ۳۱ اردیبهشت ماه واریز خواهد شد.

سازمان تأمین‌اجتماعی، از آغاز فرایند پرداخت حقوق اردیبهشت‌ماه بازنشستگان و مستمری‌بگیران سازمان تأمین‌اجتماعی از امروز خبر داد.

طبق اعلام سازمان تأمین‌اجتماعی، فرایند پرداخت حقوق اردیبهشت‌ماه بازنشستگان و مستمری‌بگیران سازمان تأمین‌اجتماعی، مطابق روال معمول و اعلام قبلی، از امروز بیستم اردیبهشت ماه با اعمال افزایش حقوق آغاز شده است.

همچنین مابه‌التفاوت فروردین‌ماه نیز بر اساس جدول زمان‌بندی و در همان روز، با فاصله چند ساعته واریز خواهد شد.

ضمنا بازنشستگان و مستمری‌بگیران سازمان می‌توانند فیش‌های حقوق خود را در سامانه خدمات غیرحضوری سازمان به نشانی es.tamin.ir مشاهده کنند.

جدول حقوق اردیبهشت

لیست حقوق

پایان*/

اندیشه معاصر را در روبیکا دنبال کنید.

برای عضویت در کانال بله اندیشه معاصر کلیک کنید.

برای عضویت در کانال تلگرامی اندیشه معاصر کلیک کنید.

مطالب مرتبط