۲۱:۴۲ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۲

تارتار: تجربه خوبی از بازی با مس داریم

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر به نقل از ورزش۳،تارتار: تجربه خوبی از بازی با مس داریم. مهدی تارتار پیش از دیدار با مس رفسنجان اظهار داشت: پیش از اینکه درباره بازی صحبت کنم، جا دارد زلزله شهرستان خوی را خدمت همه هموطنان عزیز تسلی...

تارتار: تجربه خوبی از بازی با مس داریم

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر به نقل از ورزش۳،تارتار: تجربه خوبی از بازی با مس داریم. مهدی تارتار پیش از دیدار با مس رفسنجان اظهار داشت: پیش از اینکه درباره بازی صحبت کنم، جا دارد زلزله شهرستان خوی را خدمت همه هموطنان عزیز تسلیت بگویم و با مردم خوب‌مان در شهرستان خوی همدردی کنیم. امیدوارم که مسئولین رسیدگی لازم را داشته باشند. مردم در شرایط سختی هستند و سرما آنها را اذیت می‌کند. امیدوارم رسیدگی خوب باشد و از این شرایط خارج شوند.

او سپس در خصوص تقابل با مس رفسنجان گفت: مثل اکثر بازی‌ها، بازی سختی برای هر دو تیم است. تقریبا دو تیم نزدیک به هم هستند. ما دو بازی با تیم قابل احترام مس انجام دادیم و هر دو بازی هم خیلی نزدیک بود. تجربه خوبی از این دو بازی داریم و آمادگی کامل برای مسابقه داریم.

تارتار ادامه داد: چند بازیکن مصدوم و محروم هستند اما بقیه بازیکنان شرایط خوبی دارند. خیلی امیدواریم که بتوانیم با توجه به نتایج بدمان در هفته‌های گذشته، این بازی را به خوبی پشت سر بگذاریم و دست پر به اصفهان برگردیم.

سرمربی ذوب آهن درباره غایبان این تیم برای بازی فردا گفت: پویا پورعلی و محمدرضا سلیمانی محروم هستند و دو سه مصدوم هم داریم که کادر پزشکی تلاش می‌کند که آنها را برساند. انشالله که برسند و مشکلی نباشد. اندیشه معاصر را در روبیکا دنبال کنید.

برای عضویت در کانال بله اندیشه معاصر کلیک کنید.

برای عضویت در کانال تلگرامی اندیشه معاصر کلیک کنید.

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط

آخرین اخبار