۱۴:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۴

تاج: هواداران ایرانی به سربلندی پرچم ایران هستند

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر، تاج: هواداران ایرانی به سربلندی پرچم ایران هستند. مهدی تاج امروز (جمعه) قبل از دیدار دوم تیم ملی ایران در جام جهانی مقابل ولز درباره آخرین وضعیت تیم ملی اظهار داشت: فارغ از هر بحثی تماشاچیان و هوا...

تاج: هواداران ایرانی به سربلندی پرچم ایران هستند

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر، تاج: هواداران ایرانی به سربلندی پرچم ایران هستند. مهدی تاج امروز (جمعه) قبل از دیدار دوم تیم ملی ایران در جام جهانی مقابل ولز درباره آخرین وضعیت تیم ملی اظهار داشت: فارغ از هر بحثی تماشاچیان و هواداران تنها به دنبال پیروزی ایران و سربلندی پرچم کشور هستند و برای تشویق بازیکنان تیم ملی و سرمربی به ورزشگاه آمدند. وضعیت تیم ملی هم مطلوب است؛ درست است که بازی اول نتیجه مطلوبی نداشتیم و دلیل اصلی آن هجمه سنگین روی تیم ملی بود اما در حال حاضر همه چیز رو به راه است و خودم در صحبت با کی‌روش متوجه شدم نظر او هم براین است که بازی گذشته را فراموش کنیم و به بازی‌های آینده بپردازیم.

وی ادامه داد: ولز هم مثل ما هواداران پر شوری دارد و با اینکه هنوز بازی شروع نشده مثل تماشاگران ایرانی از صبح در حال تشویق تیم ملی خودشان هستند. این تیم نیز خیلی امیدوار است و برای اولین بار به جام‌جهانی آمده است (البته سال ۱۹۵۸ نیز تیم ملی ولز در جام‌حهانی حضور داشت) و صعود برای او خیلی مهم است و این مسئله انگیزه بالایی برای او به وجود آورده است. هر تیمی بتواند در این بازی برنده شود راه همواری را برای صعود خواهد داشت.

 اندیشه معاصر را در روبیکا دنبال کنید.

برای عضویت در کانال بله اندیشه معاصر کلیک کنید.

برای عضویت در کانال تلگرامی اندیشه معاصر کلیک کنید.

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط

آخرین اخبار