۱۴:۴۳ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۵

تاج، سرمربی موقت تیم ملی را مشخص کرد + بیوگرافی

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر به نقل از خبر ورزشی، تاج، سرمربی موقت تیم ملی را مشخص کرد + بیوگرافی. تیم ملی فوتسال زنان ایران برای حضور در رقابت‌های کافا ۲۰۲۳ باید آماده شود، مسابقاتی که از ۵ تا ۱۱ بهمن‌ماه به میزبانی تاشکند از...

تاج، سرمربی موقت تیم ملی را مشخص کرد + بیوگرافی

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر به نقل از خبر ورزشی، تاج، سرمربی موقت تیم ملی را مشخص کرد + بیوگرافی. تیم ملی فوتسال زنان ایران برای حضور در رقابت‌های کافا ۲۰۲۳ باید آماده شود، مسابقاتی که از ۵ تا ۱۱ بهمن‌ماه به میزبانی تاشکند ازبکستان قرار است برگزار شود و نکته عجیب اینکه تیم ملی ایران وجود خارجی نداشته و در ماه‌های اخیر در تعطیلات کامل به سر می‌برده است اما با این وجود، در جلسه اخیر هیات‌رئیسه فدراسیون فوتبال با توجه به در پیش بودن مسابقات کافا، اعضای هیات‌رئیسه به مهدی تاج درباره انتخاب سرمربی تفویض اختیار کردند.

در جلسه هفته گذشته هیات‌رئیسه، نام نیلوفر اردلان، فاطمه شریف و میترا چین‌سری از سوی اعضا مطرح شد و با توجه به تفویض اختیار انجام شده به نظر می‌رسید که از میان ۳ گزینه مطرح شده در نهایت نام یک سرمربی از سوی مهدی تاج معرفی شود اما امروز رئیس فدراسیون فوتبال در تصمیمی تازه پای حکم یک سرمربی دیگر (فروزان سلیمانی) را برای حضور در تیم ملی امضا کرد.

تاج بعد از بررسی گزینه‌های موجود، تصمیم گرفت تا این سرمربی کهنه‌کار فوتسال زنان ایران را به عنوان سرمربی موقت تیم ملی برای حضور در کافا ۲۰۲۳ برگزیند.

سلیمانی در شرایطی سکان هدایت تیم ملی فوتسال زنان را مجدداً به صورت موقت پذیرفته که در حال حاضر سکان‌دار تیم ملی‌حفاری اهواز است و تیم او در بین ۸ تیم، در جایگاه ششم قرار دارد.

سلیمانی که سابقه قهرمانی آسیا با تیم ملی فوتسال زنان ایران را دارد، سال گذشته توانست تیم ملی را در مسابقات کافا ۲۰۲۲ به عنوان قهرمانی برساند و حالا برای اضافه کردن یک جام دیگر به ویترین افتخارات خود مسافر ازبکستان است. البته که در سالیان گذشته همواره سطح فنی فوتسال زنان ایران با سایر رقبایش در آسیای مرکزی اختلاف معناداری داشته و بعید به نظر می‌رسد که ملی‌پوشان کار دشواری در راه رسیدن به قهرمانی داشته باشند.

 اندیشه معاصر را در روبیکا دنبال کنید.

برای عضویت در کانال بله اندیشه معاصر کلیک کنید.

برای عضویت در کانال تلگرامی اندیشه معاصر کلیک

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط