۰۷:۱۴ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۵

تاثیر مهم این استقلالی در سرنوشت سرخابی ها/ چهره تعیین کننده قهرمان لیگ و جام حذفی

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر، آلومینیوم اراک که در دور رفت نتایج درخشانی گرفت و حتی در مقطعی به رتبه‌های بالایی جدول هم رسید، این اواخر آنقدر بد نتیجه گرفت که برای مدیران باشگاه چاره‌ای جز عزل رسول خطیبی باقی نماند. این کادرفن...

برنامه این سرمربی برای تیمش در فصل آینده / رقیب اصلی پرسپولیس و استقلال مشخص شد / کار تیم های لیگ برتر سخت شد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر، آلومینیوم اراک که در دور رفت نتایج درخشانی گرفت و حتی در مقطعی به رتبه‌های بالایی جدول هم رسید، این اواخر آنقدر بد نتیجه گرفت که برای مدیران باشگاه چاره‌ای جز عزل رسول خطیبی باقی نماند.

این کادرفنی ۲ فصل پیاپی پرسپولیس را در اراک شکست داد و شاید آن زمان هیچ‌کس تصورش را هم نمی‌کرد خطیبی روزی از آلومینیوم اخراج شود، اما خب این طبیعت فوتبال است. نهایتا هم بعد از گمانه‌زنی‌های فراوان، مهدی رحمتی به‌عنوان سرمربی جدید تیم اراکی انتخاب شد.

رحمتی فصل گذشته موفق شد پدیده را در لیگ برتر نگه دارد و این فصل قطعا جای خالی‌اش حس شده است.

مهدی رحمتی جزو چهره‌های پرشمار استقلالی تلقی می‌شود که در این سال‌ها به مربیگری روی‌آورده‌اند و همین حالا تقریبا نیمی از نیمکت‌های لیگ برتر در تسخیر آنهاست.

باید به رحمتی زمان داد و دید آیا مربی قابلی خواهد شد یا نه. بعد از تجربه نسبتا موفق حضور در پدیده، حالا کار در آلومینیوم هم برای رحمتی یک محک جدی است.

از قضا او ۲ «ویترین» بزرگ هم در پیش دارد؛ تقابل با سرخابی‌های پایتخت که می‌تواند عیار این مربی را نشان بدهد. آلومینیوم در مرحله یک‌چهارم نهایی جام حذفی با پرسپولیس بازی دارد و ۲ هفته به پایان لیگ برتر هم باید به مصاف استقلال برود.

بنابراین رحمتی می‌تواند روی سرنوشت ۲ جام اثرگذار باشد و حسابی خودش را نشان بدهد. منتظر می‌مانیم تا ببینیم چه اتفاقاتی رخ خواهد داد.

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط