۲۲:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۳

تابستان داغ در انتظار استقلال

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر، استقلال یکی از تیم های است که در فصل نقل و انتقالات تابستانی تغییرات زیادی خواهد داشت. آبی پوشان پایتخت در فصل جاری هم کار سختی برای بالا بردن جام قهرمانی دارد و به نظر می رسد که فرهاد مجیدی از هم...

آجورلو تصمیم نهائی اش رو گرفت 28 خرداد / لیست 30 نفره گزینه سرمربی گری استقلال / حاج مصطفی، نظرش رو ایرانیه و دوستان رو خارجی کار می کنند / آجرلو سکوت رو شکست و زمان اعلام سرمربی رو اعلام کرد / بی تابی هواداران از این تصمیم !

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر، استقلال یکی از تیم های است که در فصل نقل و انتقالات تابستانی تغییرات زیادی خواهد داشت.

آبی پوشان پایتخت در فصل جاری هم کار سختی برای بالا بردن جام قهرمانی دارد و به نظر می رسد که فرهاد مجیدی از همین اکنون به دنبال برنامه ریزی برای فصل بعد است البته اگر به او اعتماد شود.

استقلال در این چند سال اخیر همواره نگران جدایی بازیکنان خود در تابستان بوده است اما در فصل پیش رو داستان متفاوت خواهد بود. قایدی تنها بازیکنی است که نگرانی های درباره جدایی او وجود دارد که باتوجه به اینکه او دو سال دیگر با تیم قرارداد دارد می توان مانع از جدایی او شد.

تابستان پیش رو برای استقلال از این نظر متفاوت است که چند ستاره سابق تیم در آستانه بازگشت هستند که این می تواند بهترین خبر برای هواداران باشد.

خط دفاعی

استقلال قطعا در خط دفاعی بازیکن جدید جذب خواهد کرد. خرید احتمالی از لیگ قطر است. پژمان منتظری و روزبه چشمی در فصل بعد لیگ قطر جایی ندارند. نه الخریطیات و نه ام صلال قرارداد بازیکنان ایرانی خود را تمدید نخواهند کرد. به نظر می رسد که مجیدی روی چشمی دست گذاشته است و باتوجه به رابطه خوبی که با این بازیکن دارد او در تابستان برگردد.

فرمانده و نائب فرمانده برای خط میانی

امید ابراهیمی باتوجه به عملکرد بسیار خوب در استقلال لقب فرمانده را از سوی هواداران به یادگار گرفت. با جدایی او خط میانی استقلال به مشکل خورد اما علی کریمی توانست خلا او را به خوبی پر کند که این بازیکن هم راهی لیگ قطر شد.

خبر خوب اینکه هم علی کریمی و هم امید ابراهیمی بازیکن آزاد هستند و بازگشت آنها به استقلال محتمل است. احتمال پیوستن ابراهیمی به الخور وجود دارد و به احتمال خیلی زیاد علی کریمی بار دیگر به استقلال برگردد به این امید که با درخشش در این تیم جایگاه خود را در تیم ملی دوباره به دست آورد.

گزینه های جذاب برای خط حمله

آسیب دیدگی های زیادی دیاباته و البته سن و سال او باعث شده تا جدایی او از استقلال قطعی باشد. از طرف دیگر ارسلان مطهری هم آن بازیکن آماده قبل نیست و به همین خاطر آبی پوشان قطعا در خط حمله تغییراتی خواهند داشت.

بحث بازگشت کاوه رضایی به استقلال با جدیت مطرح است و او می تواند گزینه بسیار خوبی برای زوج قایدی در خط حمله باشد. البته خبرهای درباره علاقه آبی پوشان به جذب قوچان نژاد هم به گوش می رسد که او هم می تواند با قایدی زوج جذابی را تشکیل دهد.

 

مطالب مرتبط

آخرین اخبار