۱۸:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۶/۳۱

تأکید رهبر انقلاب بر استفاده از ثروت دفاع مقدس در جامعه

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر،حجت الاسلام والمسلمین روستا آزاد در آیین رونمایی از ۴ اثر ادبی حوزه ایثار و شهادت، که در سالن همایش های دفتر تبلیغات در قم برگزار شد ضمن تأکید بر ضرورت نگه داشتن یاد و خاطره شهدا در جامعه گ...

تأکید رهبر انقلاب بر استفاده از ثروت دفاع مقدس در جامعه

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر،حجت الاسلام والمسلمین روستا آزاد در آیین رونمایی از ۴ اثر ادبی حوزه ایثار و شهادت، که در سالن همایش های دفتر تبلیغات در قم برگزار شد ضمن تأکید بر ضرورت نگه داشتن یاد و خاطره شهدا در جامعه گفت: از نگاه مقام معظم رهبری راهیان نور فناوری نوین و معدن در استفاده از ثروت و معدن طلای دفاع مقدس و تنها راه مقابله طراحی های فرهنگی بدخواهان، تولیدات فرهنگی و استفاده از گنجینه های فرهنگی در تمامی حوزه ها است.

معاون فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی افزود: اگر ایشان تأکید بر فنآوری می کنند و انتخاب آن هم بسیار دقیق و هوشمندانه است چون فناوری جلوتر از رسیدن به علم و دانش است.

وی بیان داشت: لذا به دلیل اهمیت کار مجموعه های فرهنگی دانشی پژوهشی باید بهتر بتوانند از این ثروت مهم بهره ببرند و این جلسه هم فرصتی برای نصرت الهی و غربت ایرانیان در طول ۸ سال دفاع مقدس است.

حجت الاسلام والمسلمین روستا آزاد بیان داشت: امروز در بحث دفاع مقدس شاهد اتفاقات خوبی چون تولید و نشر آثار شهداء هستیم که از جمله آن
مجموعه کتاب” بال و پرهای امام” است که در ۴۰۰ صحفه در خصوص سیره رفتاری نمایندگان امام راحل در ابعاد فرهنگی، اقتصادی وغیره در استانهای کشور تدوین شده و بیشتر معطوف بر سیره شهدای محراب است.

معاون فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی گفت: اثر دیگر: کتاب” مقتل شهدای دفاع مقدس” است که به موضوع مقتل و روضه خوانی برای شهدای دفاع مقدس پرداخته است. در این مسئله به شهدای کربلا هم توجه شده است.

وی عنوان کرد: همراهان آسمانی سرداران زمینی دیگر اثری است که در آن به رفتارشناسی سرداران شهید دوران دفاع مقدس در تعامل با خانواده توجه داشته است.

حجت الاسلام والمسلمین روستا آزاد با بیان این که کتاب بایسته های تبلیغ فرهنگ شهدا دفاع مقدس اثری دیگر است که در ۳۳۰ تدوین شده است،
عنوان کرد: هم اکنون ۲ هزار دقیقه از فعالیت های دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم در دوران دفاع مقدس آماده شده و به زودی این تاریخ شفاهی رونمایی خواهد شد.

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط

آخرین اخبار