۰۳:۲۰ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۵

بی اهمیتی یحیی به خواسته مهاجم پرسپولیس

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر،یحیی گل محمدی به دلیل مصدومیت از ناحیه رباط صلیبی قصد داشت عیسی آل کثیر را از لیست بازیکنان تیم برای نیم فصل دوم کنار بگذارد اما ادعای مهاجم گلزن سرخ‌ها همه چیز را به آینده موکول کرد. آل کثیر پس از...

بی اهمیتی یحیی به خواسته مهاجم پرسپولیس

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر،یحیی گل محمدی به دلیل مصدومیت از ناحیه رباط صلیبی قصد داشت عیسی آل کثیر را از لیست بازیکنان تیم برای نیم فصل دوم کنار بگذارد اما ادعای مهاجم گلزن سرخ‌ها همه چیز را به آینده موکول کرد.

آل کثیر پس از یک ماه استراحت مدعی شد هیچ مشکلی برای تمرین کردن ندارد و تشخیص پزشکان متخصص درباره او کاملا اشتباه بوده است. او با درخواست شخصی خود خواستار حضور در تمرینات و ادامه حضور در بازی‌های تیم شد.

یحیی گل محمدی سرمربی پرسپولیس پس از بازگشت به تمرینات تیم که به دلیل استعفا چند روزی حضور نداشت اجازه حضور آل کثیر در تمرینات را داده است اما مجوز حضور او در جمع سایر بازیکنان برای تمرینات تاکتیکی را نداده است.

سرمربی سرخپوشان پایتخت ماندن او در پرسپولیس را مشروط به معاینه دوباره پزشکان متخصص درباره زانوی آسیب دیده آل کثیر کرده و حاضر نیست از او فعلا استفاده کند.

جراحان متخصص زانو قرار است پرونده آل کثیر را دوباره بررسی کنند تا این بازیکن شانس خود را برای ماندن در جمع شاگردان یحیی گل محمدی را بیازماید.

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط

آخرین اخبار