۱۷:۰۰ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۲

بیرانوند مثل شیر درون دروازه پرسپولیس است/ سپاهان در ضربات پنالتی شکست می خورد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر به نقل از خبر ورزشی،بیرانوند مثل شیر درون دروازه پرسپولیس است/ سپاهان در ضربات پنالتی شکست می خورد. حساس ترین و مهم ترین دیدار مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی کشور قرار است در اصفهان و ورزشگاه نقش جها...

آخرین خبر ها از مذاکرات پرسپولیس و بیرانوند / مذاکرات پرسپولیس با لژیونرهای ایرانی

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر به نقل از خبر ورزشی،بیرانوند مثل شیر درون دروازه پرسپولیس است/ سپاهان در ضربات پنالتی شکست می خورد. حساس ترین و مهم ترین دیدار مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی کشور قرار است در اصفهان و ورزشگاه نقش جهان برگزار شود. پیش از دیدار دو تیم سپاهان و پرسپولیس، علیرضا محمد مدافع راست سال های نه چندان دور سرخپوشان تهرانی در خصوص این بازی گفت : بازی در اصفهان همیشه سخت بوده و قطعا این بار هم مسابقه بسیار سختی پیش روی دو تیم خواهد بود. سپاهان نمی خواهد در اصفهان ببازد و پرسپولیس هم به کمتر از قهرمانی در جام حذفی یا لیگ برتر رضایت نخواهد داد.

وی ادامه داد: از طرفی جدال های این دو تیم در سال های گذشته به ویژه سه، چهار سال اخیر بسیار حساس شده است. این حساسیت بیشتر از قبل هم شده و گاهی حاشیه بر متن غلبه کرده است. این بازی هم با توجه به اینکه یک تیم حذف شده و تیم دیگر صعود می کند حساسیت مضاعفی خواهد داشت. چه بسا برنده این دیدار می تواند حتی به عنوان قهرمانی جام حذفی هم برسد و واقعا جدال سختی است. شما می بینید در لیگ برتر هم این دو تیم رده های اول و دوم را به خود اختصاص داده و رقیب اصلی یکدیگر محسوب می شوند.

بازیکن سابق پرسپولیس افزود: به نظر من احتمال اینکه این دیدار به ضیافت پنالتی ها بکشد زیاد است. دو تیم قدرت تقریبا برابری دارند و تلاش می کنند در وقت قانونی کار را تمام کنند اما خیلی سخت است. پیش بینی خود من این است که این جدال نفسگیر که به درستی از آن به عنوان ال کلاسیکوی ایران یاد می شود، به ضربات پنالتی کشیده شود. در این زمینه هم به نظر من پرسپولیس شانس بیشتری برای پیروزی و صعود به مرحله بعدی خواهد داشت.

علیرضا محمد همچنین ادامه داد: ما درون دروازه پرسپولیس علیرضا بیرانوند را داریم که مثل شیر ایستاده است. اگر کار به ضربات پنالتی بکشد، شانس تیم پرسپولیس بیشتر خواهد بود. علیرضا بیرانوند در سال های اخیر نشان داده که بهترین پنالتی گیر ایران است. او خودش یک وزنه است که وقتی پنالتی زن حریف او را ببیند دچار استرس می شود. در همین بازی مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی مقابل ون پارس اصفهان وقتی کار به ضربات پنالتی کشیده شد و علیرضا بیراوند به زمین رفت شرایط عوض شد. ون پارسی ها دو پنالتی خود را خراب کردند یا اینکه علیرضا بیرانوند گرفت که بیشتر نشأت گرفته از استرس بازیکنان تیم حریف بود.

وی ضمن اشاره به تجربه بازیکنان پرسپولیس خاطرنشان کرد: پرسپولیس بازیکنان پنالتی زن خوبی دارد که دارای تجربه هستند. من مطمئن هستم در زدن ضربات پنالتی هم تیم پرسپولیس شرایط بهتری نسبت به تیم سپاهان خواهد داشت. البته من دوست دارم این دیدار به ضربات پنالتی کشیده نشود و پرسپولیس در همان ۹۰ دقیقه یا ۱۲۰ دقیقه احتمالی کار را تمام کند اما این احتمال هم وجود دارد سرنوشت این بازی به ضربات پنالتی کشیده شود.

علیرضا محمد در ادامه به تعریف و تمجید از یحیی گل محمدی پرداخت و تصریح کرد: یحیی گل محمدی کارش را بلد است و در این موضوع شکی نیست. یحیی گل محمدی و بروبچه های پرسپولیس نیاز به حمایت و توجه بیشتری دارد. هواداران و حتی ما پیشکسوتان در این زمینه خیلی می توانیم به پرسپولیس و یحیی گل محمدی کمک کنیم. فوتبال برد و باخت دارد و هیچ تیمی در دنیای فوتبال مصون از شکست نیست. شما در دنیای فوتبال می بینید بارسا و رئال هم گاهی بد می بازند اما همه چیز فراموش می شود و زندگی ادامه پیدا می کند. بازی با تیم هوادار هم تمام شد و پرسپولیسی ها باید آن را فراموش کنند. رمز موفقیت پرسپولیس در سال های اخیر همدلی و حمایت از تیم بوده و امیدوارم این حمایت ها تا پایان فصل ادامه داشته باشد.

 اندیشه معاصر را در روبیکا دنبال کنید.

برای عضویت در کانال بله اندیشه معاصر کلیک کنید.

برای عضویت در کانال تلگرامی اندیشه معاصر کلیک کنید.

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط

آخرین اخبار