۰۳:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۱

بیرانوند: دست‌بوس هواداران استقلال هستم

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر  و به نقل از ایسنا، علیرضا بیرانوند پس از پیروزی پرسپولیس مقابل استقلال و قهرمانی در جام حذفی اظهار داشت: قبل از اینکه به مردم ایران و هواداران پرسپولیس تبریک بگویم، به عنوان یک بازیکن ملی دست بوس ...

اکرم همسر بیراوند

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر  و به نقل از ایسنا، علیرضا بیرانوند پس از پیروزی پرسپولیس مقابل استقلال و قهرمانی در جام حذفی اظهار داشت: قبل از اینکه به مردم ایران و هواداران پرسپولیس تبریک بگویم، به عنوان یک بازیکن ملی دست بوس مردم ایران و هواداران استقلال هستم.

وی ادامه داد: پس از بازی قبل بابت اتفاقاتی که رخ داد عذرخواهی کردم و البته هواداران استقلال را هم درک می‌کنم. امروز این آمادگی را داشتیم که چنین برخوردی با من شود، اما باید بگویم که من فقط احساسات خودم را با هواداران خودمان به اشتراک گذاشتم.

دروازه‌بان تیم فوتبال پرسپولیس با بیان اینکه من آدم شوخ طبعی هستم، خاطرنشان کرد: این یکی از شیرین‌ترین قهرمانی‌های تاریخ پرسپولیس است. توانستیم با قهرمانی لیگ برتر، دبل کنیم و به همه تبریک می‌گویم. من آدم شوخ طبعی هستم و از شعار‌ها ناراحت نمی‌شوم. هرچقدر هم به من فحش بدهید من دست بوس همه مردم ایران و مخلص هواداران پرسپولیس هستم.

پایان*/

اندیشه معاصر را در روبیکا دنبال کنید.

برای عضویت در کانال بله اندیشه معاصر کلیک کنید.

برای عضویت در کانال تلگرامی اندیشه معاصر کلیک کنید.

مطالب مرتبط

آخرین اخبار