۲۳:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۴

بیرانوند از خجالت استقلالی ها درآمد!

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر به نقل از ایسنا؛ علیرضا بیرانوند پس از پیروزی سه بر یک پرسپولیس برابر هوادار در نیمه نهایی جام حذفی در مورد اینکه در فینال مقابل استقلال بازی دارند، بیان کرد: همیشه داربی شرایط خاص خودش را دارد. اس...

خیال هواداران راحت ؛ شاه ماهی با پرسپولیس بست / مجیدی از استقلال رفت و ستاره فوتبال ایران به پرسپولیس آمد / قهرمانی پرسپولیس قطعی شد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر به نقل از ایسنا؛ علیرضا بیرانوند پس از پیروزی سه بر یک پرسپولیس برابر هوادار در نیمه نهایی جام حذفی در مورد اینکه در فینال مقابل استقلال بازی دارند، بیان کرد: همیشه داربی شرایط خاص خودش را دارد. استقلال در هفته‌های آخر نشان داد که تیمشان شکل گرفته است. مسلما دوست دارند قهرمان جام حذفی شوند و مردم یک داربی جذاب را می‌بینند.

او در مورد اینکه استقلالی‌ها بعد از داربی لیگ از دست او ناراحت شدند، گفت: یک چیز طبیعی است. بازیکنان استقلال، بازیکنان تیم بزرگی هستند و شاید هواداران‌شان به آنها فشار آوردند. ‌من یک حرکتی مقابل سپاهان انجام دادم و پیام نیازمند در آزادی آمد آن حرکت را انجام داد. من در اردوی تیم ملی گوش پیام را گرفتم که گفت هواداران به من فشار آوردند. ما تمام سعی و تلاش‌مان را کردیم و تا اینجا آمدیم و تیم‌های خیلی سختی را بردیم. در این چهار بازی آخر، سه تیم لیگ برتری را شکست دادیم. سپاهان، گل‌گهر و هوادار یکی از یکی بهتر بودند. امیدوارم داربی خوبی باشد و بتوانیم دوباره جشن قهرمانی بگیریم.

بیرانوند درباره اینکه مهدی قایدی گفته است برای فینال یا داور خارجی بیاورند یا فغانی، تاکید کرد: من یک شوخی با قایدی بکنم؟ وقتی دو پنالتی برای آنها می‌گیرند، دیگر نیازی به داور خارجی ندارند. فکر می‌کنم ردگم‌کنی بود تا به استقلالی‌ها فشار نیاورند. امروز هم دیدید که دو پنالتی هوادار اصلا پنالتی نبودند. در همه داربی‌ها، داوران ایرانی بودند و اگر از بیرون داور بیاوریم به نظرم بی‌احترامی به داوران ایرانی است. صد درصد داربی یک بازی سخت است و هر کسی که داور شود تمام تمرکزش را می‌گذارد. ساپینتو هم اصلا نترسد. انشاءالله هر تیمی که فنی خوب کار کند، قهرمان می‌شود.

دروازه‌بان تیم فوتبال پرسپولیس در واکنش به این موضوع که در بعضی از عکس‌ها نشان داده شده که هنگام پنالتی جلوتر از خط دروازه آمده است، گفت: من اصلا ندیدم ولی مسعود جان (شجاعی) هم گفت که مثل اینکه پای من جلو آمده بود. نمی‌دانم باید ببینم. اگر پای من جلو آمده بود می‌گویم که آقامسعود یک بار دیگر بیاید پنالتی بزند.

بیرانوند راجع به تونل قهرمانی که بازیکنان هوادار تشکیل دادند، گفت: دست آنها درد نکند، کار بزرگی کردند. ما را شرمنده خودشان کردند.

او در پاسخ به این پرسشش که در طول هفته تمرین پنالتی کرده بود و برای فینال تمرین پنالتی می‌کند، گفت: خیر، داربی هم به پنالتی نمی‌کشد.

 

پایان*/

اندیشه معاصر را در روبیکا دنبال کنید.

برای عضویت در کانال بله اندیشه معاصر کلیک کنید.

برای عضویت در کانال تلگرامی اندیشه معاصر کلیک کنید.

مطالب مرتبط

آخرین اخبار