۱۳:۳۳ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۱

به استقلال کمک می‌کنیم حتی اگر یک بازیکن در تیم ملی داشته باشد!/ از اسکوچیچ انتظار نداشتم با این ادبیات صحبت کند

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر،شب گذشته حسن کامرانی‌فر، دبیرکل فدراسیون فوتبال اعلام کرد با توجه به در پیش بودن دیدار تیم ملی فوتبال ایران مقابل عراق در رقابت‌های انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر که ۷ بهمن ماه برگزار می‌شود از سازمان ...

به استقلال کمک می‌کنیم حتی اگر یک بازیکن در تیم ملی داشته باشد!/ از اسکوچیچ انتظار نداشتم با این ادبیات صحبت کند

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر،شب گذشته حسن کامرانی‌فر، دبیرکل فدراسیون فوتبال اعلام کرد با توجه به در پیش بودن دیدار تیم ملی فوتبال ایران مقابل عراق در رقابت‌های انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر که ۷ بهمن ماه برگزار می‌شود از سازمان لیگ می‌خواهند دیدار هوادار – استقلال در چارچوب هفته شانزدهم لیگ برتر لغو شود، دیداری که قرار است چهارشنبه ۶ بهمن‌ برگزار شود.

سهیل مهدی، رئیس کمیته کمیته مسابقات سازمان لیگ فوتبال ایران در واکنش به درخواست برای لغو این دیدار گفت: بارها گفته‌ایم که خط قرمز ما تیم ملی و حضور نمایندگان‌مان در لیگ قهرمانان آسیا است. در حال حاضر آماده جشن صعود تیم ملی به جام جهانی هستیم. دراگان اسکوچیچ، سرمربی تیم ملی روز گذشته تلفنی با من صحبت و از ادبیاتی استفاده کرد که آن را به حساب روزهای غیرعادی که ناراحت است یا استرسی دارد، گذاشتم. از سرمربی تیم ملی انتظار نداشتیم با چنین ادبیاتی صحبت کند. اگر ایشان درخواستی داشته باشد، حتماً لحاظ خواهیم کرد.

رئیس کمیته کمیته مسابقات سازمان لیگ فوتبال ایران در خصوص اینکه آیا اگر بیش از سه بازیکن از استقلال به تیم ملی دعوت شوند، بازی با هوادار لغو خواهد شد، گفت: صرفاً این موضوع ملاک نیست. ممکن است یک بازیکن، دعوت شده باشد و سازمان لیگ بخواهد به باشگاه‌ها کمک کند. اگر استقلال بخواهد از یک بازیکنش هم استفاده کند، به این باشگاه کمک خواهیم کرد. تا این لحظه بازی برگزار می‌شود اما باید ببینیم اسکوچیچ چه نظری خواهد داشت.

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط

آخرین اخبار