۰۷:۰۰ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۸

بهترین داور جام جهانی قطر ۲۰۲۲ انتخاب شد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر،بهترین داور جام جهانی قطر ۲۰۲۲ انتخاب شد. دانیله اورساتو برنده پنجمین دوره جایزه بین المللی جولیو کاماپاناتی شد. جایزه‌ای که به صورت مجزا، به بهترین داور جام جهانی و همچنین بهترین داور جام ملت‌های ...

جام جهانی 2022 قطر

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر،بهترین داور جام جهانی قطر ۲۰۲۲ انتخاب شد. دانیله اورساتو برنده پنجمین دوره جایزه بین المللی جولیو کاماپاناتی شد. جایزه‌ای که به صورت مجزا، به بهترین داور جام جهانی و همچنین بهترین داور جام ملت‌های اروپا داده می‌شود.

دانیله اورساتو که در رقابت‌های جام جهانی دیدار افتتاحیه میان قطر و اکوادور و همچنین ۲ مسابقه آرژانتین برابر مکزیک و کرواسی را قضاوت کرد و به عنوان بهترین داور جام جهانی قطر انتخاب شد. در رده دوم مارسینیاک، داور بازی فینال بین آرژانتین و فرانسه قرار دارد.

اورساتو دومین داور ایتالیایی است که در جام جهانی به عنوان بهترین داور انتخاب می‌شود. او قرار است جایزه خود را در سال جدید میلادی و در شهر میلان دریافت کند.

پیش از این، ریتزولی دیگر داور ایتالیایی توانسته بود به عنوان بهترین داور جام جهانی ۲۰۱۴ و همچنین یورو ۲۰۱۶ انتخاب شود. جولیو کامپاناتی، داور مشهور و ایتالیایی است که به مدت ۱۸ سال ریاست اتحادیه داوران ایتالیا را برعهده داشت و پس از مرگ او در سال ۲۰۱۳، این عنوان برای انتخاب بهترین داوران جام جهانی و رقابت‌های یورو تدارک دیده شده است.

لازم به ذکر است که جایزه بهترین داور جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه به پیتانای آرژانتینی رسید و در رقابت‌های یورو ۲۰۲۰ نیز این عنوان به کویپرز هلندی رسیده بود.

 اندیشه معاصر را در روبیکا دنبال کنید.

برای عضویت در کانال بله اندیشه معاصر کلیک کنید.

برای عضویت در کانال تلگرامی اندیشه معاصر کلیک کنید.

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط

آخرین اخبار