۱۳:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۶

بهادری جهرمی: حدود ۱۰ میلیون نفر در سفرهای زیارتی اخیر شرکت کردند

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر به نقل از مهر؛ علی بهادری جهرمی در حاشیه جلسه هیئت دولت به تشریح مهمترین محورهای مطرح شده در جلسه امروز پرداخت و گفت: در این جلسه با افزایش سقف وام مسکن ایثارگران موافقت شد که این تسهیلات با نرخ سو...

سامانه سماح ثبت نام اربعین 1401 / راهنمای ثبت نام اربعین ۱۴۰۱ سامانه سماح

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر به نقل از مهر؛ علی بهادری جهرمی در حاشیه جلسه هیئت دولت به تشریح مهمترین محورهای مطرح شده در جلسه امروز پرداخت و گفت: در این جلسه با افزایش سقف وام مسکن ایثارگران موافقت شد که این تسهیلات با نرخ سود تسهیلات ۴ درصد و بازپرداخت ۲۰ ساله به ایثارگران عزیز پرداخت می‌شود.

وی اعلام کرد در جلسه امروز گزارشی از برگزاری باشکوه مراسم اربعین حسینی و نیز ایام زیارتی پایان ماه صفر در هیأت دولت ارائه شد و در مجموع طی در سه هفته گذشته، نزدیک به ۱۰ میلیون نفر از ایرانیان در این سفرهای زیارتی حضور داشتند.

سخنگوی دولت گفت: از مردم و موکب‌داران ایرانی و عراقی، چه در زیارت اربعین و چه در مشهد مقدس که نقش آفرین اصلی میدان بودند و نیز دستگاه‌های اجرایی که دوشادوش و پشتیبان این نقش آفرینان بودند، تشکر می‌کنم.

بهادری جهرمی با اشاره به ارائه گزارش‌های مختلف در مورد ناآرامی‌های اخیر، گفت: وزیر اطلاعات گزارشی از پشت پرده این اقدامات و همکاری رسانه‌های معاند ارائه کرد. شهردار تهران، وزیر بهداشت و اقتصاد نیز گزارشی از خسارات وارده به اموال عمومی از جمله آمبولانس‌ها و بانک‌ها را هم ارائه کردند.

وی اضافه کرد: مقرر شد دستگاه‌های اجرایی از طریق مراجع حقوقی پیگیر جبران خسارت به اموال عمومی از سوی عاملان و مشوقان آن باشند.

سخنگوی دولت افزود: با جدا سازی مردم از صف اغتشاش گران امید است که آرامش هر چه زودتر به کسب و کار عمومی چه در فضای حقیقی و چه در فضای مجازی باز گردد.

بهادری همچنین با اشاره به تسویه حساب کامل با گندم کاران، گفت: در برداشت و خرید تضمینی گندم رکورد شکنی شده است و تمام دیون گندم کاران به صورت کامل پرداخت شده است.

وی اعلام کرد: الزام متصدیان واحدهای صنفی به استفاده از خدمات دفاتر سلامت موجب ایجاد هزینه برای آنها شده بود و مانعی برای کسب و کار تلقی می‌شد که دولت مقرر کرد استفاده از این خدمات اختیاری باشد.

 اندیشه معاصر را در اینستاگرام دنبال کنید.

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط

آخرین اخبار