۰۸:۱۸ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۷

بمب پرسپولیس منفجر شد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر به نقل از همشهری؛  لئاندرو پریرا مهاجم برزیلی مدنظر پرسپولیس که قرار است در این تیم جایگزین یورگن لوکادیا بشود، دقایقی پیش با این تیم به توافق نهایی دست یافت. بعد از جدایی غافلگیر کننده یورگن لوکاد...

ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل النصر

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر به نقل از همشهری؛  لئاندرو پریرا مهاجم برزیلی مدنظر پرسپولیس که قرار است در این تیم جایگزین یورگن لوکادیا بشود، دقایقی پیش با این تیم به توافق نهایی دست یافت.

بعد از جدایی غافلگیر کننده یورگن لوکادیا، پرسپولیس چند مهاجم خارجی را زیر نظر داشت که در نهایت مذاکرات با لئاندرو پریرا به مراحل نهایی نزدیک شد.

طرفین در ساعات پایانی نقل و انتقالات زمستانی مذاکرات فشرده‌ای را دنبال کرده و در نهایت به توافق دست یافتند.

پریرای ۳۱ ساله که با گامبا اوزاکا در لیگ قهرمانان آسیا بازی کرده، مشکلی برای حضور در لیگ برتر ندارد و در این زمینه توافق نهایی برای عقد قرارداد یک و نیم ساله صورت گرفت و قرار است با نهایی کردن بلیت حضور این بازیکن، او به زودی راهی تهران شود.

پیش قرارداد بین دو طرف برای این بازیکن ارسال شده و به امضا نیز رسیده تا رسما این بازیکن جدیدترین خارجی پرسپولیس لقب گیرد و باید دید قادر خواهد بود جای خالی یورگن لوکادیا را پر کرده و به تیم برای گلزنی در نیم فصل دوم کمک کند یا خیر.

پرسپولیس در حال حاضر گئورگی گولسیانی، وحدت حنانوف و شیخ دیاباته را به عنوان بازیکنان خارجی‌اش در اختیار دارد و با حضور پریرا سهمیه خود را تکمیل کرده است.

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط

آخرین اخبار