۱۶:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۷

بمب هایی با احتمال انفجار؛ از رامین رضایین تا سامان قدوس!

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر ، احتمال دارد سامان قدوس به لیگ برتر ایران بیاید و همچنین رامین رضاییان قرمز پوش شود. به گزارش طرفداری، بازار نقل و انتقالات لیگ برتر هنوز شروع نشده داغ داغ است. اسامی زیادی پیرامون تیم های مختلف م...

بمب هایی با احتمال انفجار؛ از رامین رضایین تا سامان قدوس!

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر ، احتمال دارد سامان قدوس به لیگ برتر ایران بیاید و همچنین رامین رضاییان قرمز پوش شود.

به گزارش طرفداری، بازار نقل و انتقالات لیگ برتر هنوز شروع نشده داغ داغ است. اسامی زیادی پیرامون تیم های مختلف مطرح می شوند اما در این مطلب قصد داریم اهداف جذاب نقل و انتقالاتی تابستان پیش رو را برای شما زیر ذره بین قرار دهیم.

سامان قدوس

سامان قدوس در برنتفورد روزهای خوبی را پشت سر نگذاشت و از فرم ایده آل خود فاصله زیادی داشت. هافبک ۲۹ ساله ایرانی پس از روزهای کم فروغ خود در انگلیس از برنتفورد جدا شد و حالا یکی از اهداف نقل و انتقالاتی است که می تواند به لیگ ایران بیاید. شنیده می شود برخی از تیم های لیگ برتر پیگیر وضعیت این بازیکن هستند و احتمال دارد در فصل جدید لیگ برتر پیراهن یکی از تیم های حاضر در لیگ ۱۶ تیمی ایران را به تن کند. گفتنی است سامان قدوس از تیم های اروپایی نیز پیشنهاد دارد و باید دید در نهایت او برای سر و سامان دادن به اوضاع خود چه تصمیمی می گیرد.

محمد خدابنده لو

ستاره ای جوان و آینده دار که فصل گذشته نیز شایعاتی در خصوص پیوستن او به پرسپولیس مطرح شد. قرارداد محمد خدابنده لو با گل گهر به پایان رسیده است و طبق شنیده ها این بازیکن قصد ندارد قراردادش با این تیم را تمدید کند و در لیگ بیست و سوم راهی تیم دیگری می شود. خدابنده لو در لیگ بیست و دوم، ۲۸ بازی با پیراهن گل گهر انجام داد و موفق به ثبت سه گل و دو پاس گل شد. خدابنده لو در اردوهای تیم ملی پیش از جام جهانی حضور داشت اما با تصمیم کارلوس کی روش همراه با تیم ملی به قطر نرفت.

با توجه به اتمام قرارداد این بازیکن با گل گهر، این گزینه در دسترس تیم ها است و البته از پرسپولیس به عنوان محتمل ترین مقصد محمد خدابنده لو یاد می شود.

حسین پورحمیدی

بودن یا نبودن؟ دقیقا مسئله این است! حسین پورحمیدی با عملکرد فوق العاده خود در آلومینیوم اراک، تحسین همگان را برانگیخت. دروازه بان شوشتری در لیگ بیست و دوم، رقابت تنگاتنگی با علیرضا بیرانوند داشت و در نهایت با ۱۷ کلین شیت رتبه دوم بیشترین کلین شیت فصل را کسب کرد. پورحمیدی پس از دو فصل حضور قرضی در اراک، به تبریز بازگشته است و برای تعیین آینده خود لحظه شماری می کند.

مشخص نیست با حضور محمدرضا اخباری درون دروازه تراکتور چه اتفاقی برای حسین پورحمیدی رخ می دهد و برای همین انتظار می رود این بازیکن از تراکتور جدا شود و به تیم دیگری بپیوندد زیرا محمدرضا اخباری کاپیتان تراکتور است و همچنین هواداران این تیم به او علاقه زیادی دارند و جدایی او از جمع تی تی ها و شماره یک شدن پورحمیدی در تراکتور بعید به نظر می رسد.

سامان فلاح

یک رویای جذاب برای اکثر تیم های لیگ برتری. سامان فلاح علی رغم سن و سال کم خود در قلب خط دفاعی پیکان در لیگ بیست و دوم بسیار پخته عمل کرد. فلاح در آستانه جام جهانی مورد توجه کارلوس کی روش هم قرار گرفت اما در نهایت با تصمیم مرد پرتغالی از لیست تیم ملی خط خورد. در نقل و انتقالات نیم فصل لیگ بیست و دوم، استقلال برای تقویت خط دفاعی خود سراغ جذب سامان فلاح رفت اما مبلغ کلان رضایتنامه این بازیکن و شرایط بد مالی استقلال در آن زمان مانع بزرگی بر سر نهایی کردن این انتقال شد.

سامان فلاح دو فصل دیگر با پیکان قرارداد دارد اما پیش بینی می شود در لیگ بیست و سوم به تیم جدیدی ملحق شود. طبق شنیده ها تا این لحظه استقلال و سپاهان برای جذب این بازیکن اقدام کرده اند و باید دید در نهایت چه اتفاقاتی رخ می دهد.

رامین رضاییان

بهترین دفاع راست چند سال اخیر فوتبال ایران؟ با توجه به عملکرد رامین رضاییان در سال های اخیر می توان لقب بهترین دفاع راست چند سال اخیر فوتبال ایران را به او داد. رامین چند سال اخیر در هر تیمی که بازی کرده عملکرد خوبی را از خود به جا گذاشته و در سطح قابل قبولی بوده است. رامین رضاییان پس از جدایی از پرسپولیس، در لیگ بیست و دوم پیراهن سپاهان را به تن کرد و با این تیم سودای قهرمانی را در سر داشت اما شرایط همیشه آنطوری که رامین دوست دارد پیش نمی رود.

رامین در این فصل، با استناد به نمرات سایت متریکا یکی از ۱۰ بازیکن برتر لیگ ایران بود. رضاییان در پیراهن سپاهان موفق به ثبت هفت گل و هفت پاس گل شد تا آمار درخشانی را از خود ثبت کند. رامین رضاییان همچنان با سپاهان قرارداد دارد اما شنیده می شود بندی در قرارداد این بازیکن وجود دارد که به او اجازه جدایی می دهد. شنیده می شود پیوستن رامین رضاییان به تراکتور دور از انتظار نیست و احتمال دارد این بازیکن در لیگ بیست و سوم قرمز پوش شود.

رضا شکاری

به دنبال شکار رضا؛ این می تواند نامی برای سریال اتفاقاتی که برای رضا شکاری ممکن است رخ بدهد باشد. هر سال شایعاتی مبنی بر پیوستن رضا شکاری به یک تیم بزرگ به گوش می رسد و احتمالا در نقل و انتقالات پیش رو نیز قرار است اخبار پرشماری از رضا شکاری بشنویم.

رضا شکاری با نمره ۷.۳۳، یازدهمین بازیکن برتر لیگ بیست و دوم بود. شنیده می شود شکاری علاقه ای به ادامه همکاری با گل گهر ندارد. طبق شنیده ها پرسپولیس و سپاهان به جذب این بازیکن علاقه مند هستند اما برای رضایتنامه او باید مبلغ ۳۰۰ هزار یورو به گل گهر پرداخت کنند.

میلاد و مهرداد محمدی

میلاد محمدی در آاک آتن موفق به کسب دو جام شد اما طبق اعلام خبرگزاری های یونانی، باشگاه آاک علاقه ندارد همکاری خود با میلاد را ادامه بدهد و برای همین احتمالا پیوستن این بازیکن به یکی از تیم های لیگ بیست و سوم وجود دارد.

مهرداد محمدی اما با گلزنی های متوالی خود فصل نسبتا خوبی را پست سر گذاشت. شنیده می شود مهرداد محمدی برای پیوستن به یکی از دو تیم سپاهان و پرسپولیس به ایران می آید و باید منتظر بود و دید در نهایت چه اتفاقی رخ می دهد.

 

 

پایان*/

اندیشه معاصر را در روبیکا دنبال کنید.

برای عضویت در کانال بله اندیشه معاصر کلیک کنید.

برای عضویت در کانال تلگرامی اندیشه معاصر کلیک کنید.

مطالب مرتبط

آخرین اخبار