۰۵:۰۰ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۴

بمب نقل و انتقالات رحمتی در باشگاه صنعت نفت منفجر شد/شاه ماهی بزرگ به تسخیر آلومینیوم افتاد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر،بمب نقل و انتقالات رحمتی در باشگاه صنعت نفت منفجر شد/شاه ماهی بزرگ به تسخیر آلومینیوم افتاد.  در راستای تقویت تیم و خط حمله تیم آلومینیوم در ادامه رقابت‌های لیگ‌برتر و جام حذفی، عماد میرجوان بازیکن...

مهدی جواب قطعی به آجرلو داد 22 خرداد 1401 + جزئیات

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر،بمب نقل و انتقالات رحمتی در باشگاه صنعت نفت منفجر شد/شاه ماهی بزرگ به تسخیر آلومینیوم افتاد.  در راستای تقویت تیم و خط حمله تیم آلومینیوم در ادامه رقابت‌های لیگ‌برتر و جام حذفی، عماد میرجوان بازیکن نیم‌فصل اول صنعت‌نفت آبادان به جمع شاگردان سیدمهدی رحمتی اضافه شد.

مهاجم صنعت‌نفت شاگرد رحمتی شد

میرجوان که تجربه بازی در فوتبال اراک را در کارنامه داشته و سابقه بازی در تیم‌های سپاهان، سپیدرود، پارس جنوبی، نفت مسجدسلیمان را دارد، در دور رفت لیگ برتر ۱۲ بازی با پیراهن صنعت‌نفت آبادان انجام داد و پس از جدایی از این تیم به آلومینیوم اراک پیوست.

رحمتی

رحمتی

این مهاجم با تجربه که طی فصول اخیر نمایش خوبی در خط حمله تیم‌های نفت مسجدسلیمان و صنعت نفت داشته، دومین خرید آلومینیوم اراک در نقل و انتقالات زمستانی محسوب می‌شود و یک بازیکن هم از تیم امید آلومینیوم به جمع شاگردان رحمتی اضافه شده است.

 اندیشه معاصر را در روبیکا دنبال کنید.

برای عضویت در کانال بله اندیشه معاصر کلیک کنید.

برای عضویت در کانال تلگرامی اندیشه معاصر کلیک کنید.

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط

آخرین اخبار