۱۱:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۴

بمب نقل و انتقالات در حال ترکیدن/ سرمربی فوق حرفه ای در راه لیگ برتر!

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر، منچستریونایتد تا به اینجای کار تحت هدایت اوله گونار سولسشر یک دوره سخت را پشت سر گذاشته است. علیرغم سه خرید بزرگ در پنجره نقل و انتقالات تابستانی، این سرمربی نروژی نتوانسته بهترین‌ نتایج را از باز...

بمب نقل و انتقالات در حال ترکیدن/ سرمربی فوق حرفه ای در راه لیگ برتر!

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر، منچستریونایتد تا به اینجای کار تحت هدایت اوله گونار سولسشر یک دوره سخت را پشت سر گذاشته است. علیرغم سه خرید بزرگ در پنجره نقل و انتقالات تابستانی، این سرمربی نروژی نتوانسته بهترین‌ نتایج را از بازیکنانی که در اختیار دارد به دست آورد. با ادامه بحران در اولدترافورد، زین الدین زیدان اکنون به شدت با این باشگاه مرتبط شده است.

به گزارش تایمز، یونایتد در حال پیشبرد برنامه های خود برای آوردن زیدان به اولدترافورد است. این سرمربی ۴۹ ساله در حال حاضر در بازار حضور دارد، به این معنی که پس از تصمیمش برای ترک رئال مادرید در تابستان، نیازی به پرداخت غرامت نخواهد داشت.

یونایتد امیدوار است که او این نقش را بپذیرد، علیرغم اینکه سرمربیگری تیم ملی فرانسه ترجیح زیدان در حال حاضر به نظر می‌رسد. اگر آنها در استخدام مرد فرانسوی موفق باشند، قطعا یک دوره جدیدی را آغاز خواهند کرد.

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط

آخرین اخبار