۲۲:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۳/۳۰

بمب ساعتی دوم نقل و انتقالات تابستانی استقلال در آستانه انفجار/ خرید دوم استقلال لو رفت

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر ANDISHEMOASER News Agency،طولانی‌شدن فرآیند انتخاب سرمربی جدید استقلال باعث شده تا تمرکز استقلال مدیران باشگاه در بازار نقل‌وانتقالاتی برای انتخاب جانشین فرهاد مجیدی باشد. البته که مدیران باشگاه اس...

از باشگاه استقلال چخبر؟

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر ANDISHEMOASER News Agency،طولانی‌شدن فرآیند انتخاب سرمربی جدید استقلال باعث شده تا تمرکز استقلال مدیران باشگاه در بازار نقل‌وانتقالاتی برای انتخاب جانشین فرهاد مجیدی باشد. البته که مدیران باشگاه استقلال به هواداران این تیم دلگرمی داده‌اند که در بازار تابستانه هم آبی‌ها فعال بوده و مذاکرات برای خرید چند بازیکن جدید به صورت چراغ خاموش انجام شده است. سجاد شهباززاده اولین بازیکنی بود که به صورت رسمی برای حضور در استقلال لیگ بیست‌ودوم معارفه شد. مهاجم فصل گذشته سپاهان که حالا به عنوان اولین خرید تابستانی استقلال از او یاد می‌شود.

مدیران استقلال به نظر می‌رسد به مانند فصل گذشته سیاست جوانگرایی را در پیش گرفته‌اند و دومین خرید احتمالی آبی‌ها یک هافبک جوان خواهد بود. امید حامدی‌فر هافبک ۲۲ ساله فصل گذشته صنعت نفت آبادان که محصول آکادمی فولاد خوزستان است و در سه فصل گذشته نامش در فهرست تیم بزرگسالان صنعت نفت قرار گرفته است.

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط