۱۴:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۹

بمب بزرگ در فوتبال ایران منفجر می شود| افشین قطبی سرمربی تیم ملی می شود

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر ، شب گذشته حبیب کاشانی مدیر تیم فوتبال امید ایران با مهدی تاج رییس فدراسیون فوتبال در خصوص انتخاب سرمربی تیم امید جلسه‌ای را برگزار کرد. تا قبل از این نشست سید مجتبی حسینی سرمربی تیم پیکان جدی‌ترین...

بمب بزرگ در فوتبال ایران منفجر می شود| افشین قطبی سرمربی تیم ملی می شود

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر ، شب گذشته حبیب کاشانی مدیر تیم فوتبال امید ایران با مهدی تاج رییس فدراسیون فوتبال در خصوص انتخاب سرمربی تیم امید جلسه‌ای را برگزار کرد.

تا قبل از این نشست سید مجتبی حسینی سرمربی تیم پیکان جدی‌ترین گزینه هدایت تیم امید بود اما در این جلسه یک نفر دیگر هم به گزینه‌ها اضافه شد.

واکنش امیر قلعه نویی به خداحافظی سامان قدوس و کریم انصاری فرد

افشین قطبی سرمربی اسبق تیم فوتبال پرسپولیس که خاطرات شیرینی را با حبیب کاشانی برای هواداران پرسپولیس به جا گذاشت گزینه اصلی کاشانی برای هدایت تیم امید است.

به نظر می‌رسد، قطبی که سابقه هدایت تیم ملی بزرگسالان را در کارنامه دارد برای حضور در تیم امید ابراز علاقه کرده و به کاشانی اجازه داده تا نام وی را مطرح کند.

باید دید آیا امیر قلعه‌نویی که تاکید ویژه ایی روی نام حسینی داشت و فدراسیون هم به او برای انتخاب سرمربی تیم امید اختیار داده است با حضور قطبی موافق است یا خیر؟

 

 

پایان*/

اندیشه معاصر را در روبیکا دنبال کنید.

برای عضویت در کانال بله اندیشه معاصر کلیک کنید.

برای عضویت در کانال تلگرامی اندیشه معاصر کلیک کنید.

مطالب مرتبط

آخرین اخبار