۱۸:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۴

بمب اقتصادی دولت / افزایش حقوق بازنشستگان علنی می شود / حداقل حقوق چقدر؟

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر، علی اصغر عنابستانی (عضو کمیسیون اجتماعی مجلس) در گفتگو تامین اجتماعی از تایید افزایش حقوق بازنشستگان توسط دولت خبر داده وی خود با رادیو گفتگو در ارتباط با مستمری بازنشستگان تامین اجتماعی گفت: طبق ...

صدور احکام افزایش حقوق بازنشستگان و کارمندان ۱۴۰۲

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر، علی اصغر عنابستانی (عضو کمیسیون اجتماعی مجلس) در گفتگو تامین اجتماعی از تایید افزایش حقوق بازنشستگان توسط دولت خبر داده وی خود با رادیو گفتگو در ارتباط با مستمری بازنشستگان تامین اجتماعی گفت: طبق اطلاعی که بنده دارم و طبق اظهارات روز گذشته مدیرعامل تأمین اجتماعی کشور در کمیسیون اجتماعی مجلس، دولت مصوبه هیئت امنا را تأیید و بر مبنای همان ۳۸ درصد به تأمین اجتماعی اعلام کرده و الان هم تأمین اجتماعی به دنبال راهکار اجرای مصوبه و تأمین منابع مورد نیاز است.

این نماینده مجلس سپس در ارتباط با آخرین وضعیت مصوبه افزایش مستمری بازنشستگان کارگری به نظر مثبت مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی اشاره کرد و به ایلنا گفت: صحبتی که بنده در رابطه با تایید دولت در رادیو گفتگو داشتم، نقل قول از آقای موسوی (مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی) بود؛ ما روز گذشته در کمیسیون اجتماعی با ایشان جلسه داشتیم و ایشان در آن نشست فرمودند که دولت افزایش قانونی مستمری بازنشستگان را تایید کرده و تا یک ماه دیگر اجرایی می‌شود.

عنابستانی افزود: ابلاغیه دولت هنوز صادر نشده و ما فقط اظهارات مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی را داریم که ایشان به ما از تایید دولت خبر دادند.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس در پاسخ به این سوال که مجلس در حمایت از بازنشستگان چه می‌تواند بکند، گفت: اگر قانون اجرایی نشود و دولت مصوبه جدید را ابلاغ نکند، مجلس دوباره به قضیه ورود خواهد کرد؛ ما در انتظار ابلاغ مصوبه توسط دولت هستیم.

وی در پایان تاکید کرد: بازنشستگان مطمئن باشند که مجلس از آن‌ها حمایت خواهد کرد؛ ما نمایندگان مجلس حامی بازنشستگان هستیم و انشالله حقوق قانونی آن‌ها به زودی اعاده می‌شود.

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط

آخرین اخبار