۱۱:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۱

بلایی سهمگین بر سر مهدی قائدی آمد!/ آیا پای مشکلات شخصی در میان است؟

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر، شرایط برای مهدی قایدی خوب پیش نمی‌رود؛ بازیکن جوانی که می‌گفتند در آینده‌ای نه چندان دور قرار است تبدیل به یکی از ستاره‌های بی، چون و چرای فوتبال ایران شود، حالا حتی در لیگی مثل امارات هم نمی‌توان...

بلایی سهمگین بر سر مهدی قائدی آمد!/ آیا پای مشکلات شخصی در میان است؟

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر، شرایط برای مهدی قایدی خوب پیش نمی‌رود؛ بازیکن جوانی که می‌گفتند در آینده‌ای نه چندان دور قرار است تبدیل به یکی از ستاره‌های بی، چون و چرای فوتبال ایران شود، حالا حتی در لیگی مثل امارات هم نمی‌تواند در ترکیب فیکس و ثابت تیمش بازی کند.

مهدی قایدی، یکی از بازیکنان تاثیرگذار استقلال در دو فصل اخیر بود، ولی انتهای فصل پایش را در یک کفش کرد که هرطور شده می‌خواهد به لیگی دیگر برود.

با توجه به استعدادی که او داشت به نظر می‌رسید حضورش در لیگ‌های درجه ۲ اروپایی و درخشیدن در آن لیگ‌ها و رسیدن به لیگ‌های معتبرتر می‌تواند برایش بهترین تصمیم باشد، ولی قایدی در این بین تصمیم دیگری گرفت و سر از لیگ امارات و باشگاه شباب الاهلی درآورد. مشخصا او بین پیشرفت و پول، گزینه دوم را انتخاب کرد تا حداقل یک سال از عمر فوتبالی‌اش را کم کند.

قائدی نیمکت نشین

قایدی از زمانی که به الاهلی پیوسته نقدهای مختلفی را شنیده، ولی واقعیت این است که او در ۷ هفته فقط موفق به گلزنی در یک دیدار شده است. تنها درخشش قابل توجه قایدی به دو گلی مربوط می‌شود که وارد دروازه الشارجه کرد و کلی «به به و چه چه» شنید.

از آن زمان به بعد، او رفته رفته از روزهای اوجش فاصله گرفته و حالا شرایط برایش به گونه‌ای شده که به عنوان بازیکن تعویضی فقط ۱۵ یا ۲۰ دقیقه آخر دیدار، فرصت حضور در زمین را به دست می‌آورد.

قایدی در آخرین بازی الاهلی برابر العین هم دقیقه ۷۰ وارد زمین شد تا مطابق با هفته‌های قبلی نتواند کار زیادی انجام داد.

البته که این عملکرد را نمی‌شود پای افت قطعی این بازیکن نوشت، چون حتی در همین فصل پیش رو هم فرصت زیادی برای بازی کردن در لیگ امارات دارد، ولی مساله اینجاست که چه بر سر جوان بوشهری فوتبال ایران آمده که انگیزه‌اش برای درخشیدن در همین هفته‌ها را از دست داده و به نیمکت نشینی در تیم سوم جدول این روزهای لیگ امارات رضایت داده است؟

آیا بهتر نبود مهدی قایدی پیشنهاد یونانی‌اش که ظاهرا تنها پیشنهاد اروپایی ارائه شده به او بود را می‌پذیرفت و برای نیمکت نشینی، حداقل، لیگ بهتری را انتخاب می‌کرد؟

مشکلات شخصی دلیل افت قائدی؟

خبر ورزشی نوشت: حالا باید دید دلیل افت مهدی قایدی در امارات چیست و چرا او نمی‌تواند بازی‌های خوب زمان استقلال و روزهای ابتدایی حضورش در امارات را تکرار کند؟
مهدی همراه با همسرش در دبی زندگی می‌کند و زندگی خوبی هم دارد. پس قائدتا نباید مشکل خاصی داشته باشد.
به هر حال سطح توقعات از او بالاست و باید بتواند بار دیگر اعتماد فرید علی سرمربی الاهلی را جلب کرده و در ترکیب اصلی این تیم قرار بگیرد.

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط

آخرین اخبار