۲۳:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۱

بغض فریبا نادری برای حال نگران کننده ی ارشا اقدسی + فیلم

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر، فریبا نادری متولد ۲۳ فروردین ۱۳۶۳ در تهران، بازیگر است. فریبا نادری فارغ التحصیل لیسانس رشته گرافیک است . فریبا نادری از جلوی دوربین فعالیت خود را شروع کرد سپس فریبا نادری بعد از ازدواج با یک کارگ...

بغض فریبا نادری برای حال نگران کننده ی ارشا اقدسی + فیلم

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر، فریبا نادری متولد ۲۳ فروردین ۱۳۶۳ در تهران، بازیگر است. فریبا نادری فارغ التحصیل لیسانس رشته گرافیک است . فریبا نادری از جلوی دوربین فعالیت خود را شروع کرد سپس فریبا نادری بعد از ازدواج با یک کارگردان سر زبان ها افتاد. فریبا نادری برای بار دوم ازدواج کرده و حالا یک دختر هم دارد.

به گزارش رکنا، فریبا نادری با انتشار کلیپی در استوری اینستاگرامی اش از وضعیت جسمانی بد ارشا اقدسی ابراز ناراحتی کرد و در حالی که چهره اش از شدت ناراحتی پریشان شده بود از مردم خواست تا برای بهبودی ارشا دعا کنند. همچنین فریبا نادری برای از  دست دادن عزیزان در عرصه های هنری ابراز نگرانی کرد.

علاوه بر فریبا نادری بسیاری از بازیگران نیز با انتشار فیلم ها و عکس هایشان از مردم خواستند تا برای بهبودی حال ارشا اقدسی دعا کنند و بسیاری دیگر نیز از وضعیت جسمانی این بدلکار معروف ابراز نگرانی و ناراحتی کردند.

 

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط