۲۱:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۸

بسیار مهم| هواداران استقلال این خبر را از دست ندهند/واکنش فوری رحمتی به پیشنهاد هدایت استقلال

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر ، سید مهدی رحمتی، سرمربی آلومینیوم پس از تساوی ۲-۲ مقابل فولاد و تیم علی منصوریان با خیال راحت روی صندلی خود نشست و کوتاه به سئوالات پاسخ داد. او در شروع حرفهایش گفت: خسته نباشید می گویم بخاطر یکسا...

باشگاه فوتبال استقلال تهران | مربی جوان، جذاب، باسابقه و خوشتتپ روی نیمکت استقلال؛ جدی ترین گزینه آجورلو

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر ، سید مهدی رحمتی، سرمربی آلومینیوم پس از تساوی ۲-۲ مقابل فولاد و تیم علی منصوریان با خیال راحت روی صندلی خود نشست و کوتاه به سئوالات پاسخ داد.
او در شروع حرفهایش گفت: خسته نباشید می گویم بخاطر یکسال تلاش، زحمت و حمایتی که در وهله اول از تیم استانتان و سپس فوتبال کردید.

در ادامه: من از نیمه اول تیمم راضی نبودم نیمه دوم هم تا شروع شد ما روی اتفاق دو گل عقب افتادیم و بچه ها به خودشان آمدند و فوتبالی که مدنظر ما بود را بازی کردند. نیمه اول شرایط آب و هوایی تیم ما را تحت تاثیر قرار داده بود. در طول ۹۰ دقیقه، ۱۵ دقیقه ای که دو گل زدیم و یکی دو موقعیت دیگر داشتیم فوتبال بازی کردیم که فکر می کنم اگر از موقعیت هایمان استفاده می کردیم شاید می توانستیم گل سوم را هم بزنیم و ببریم دقیقا در تایمی از بازی بود که فولاد بالا آمده بود بازی را ببرد و ما می توانستیم از موقعیت ها استفاده کنیم.

هواداران استقلال

هواداران استقلال

رتبه آلومینیوم: ما دو سال است هشتم می شویم، تفاضل گل ما بهتر از فولاد است و در واقع باید هفتم باشیم ولی هم پارسال هم امسال هشتم شدیم. از بچه ها تشکر می کنم با تمام کمبود هایی که بود انرژی و تمام توانشان را گذاشتند. از کل مجموعه همکارانم تشکر می کنم که یکسال من را تحمل کردند امیدوارم با برنامه ریزی که سال بعد باشگاه انجام می دهد بتوانیم کارمان را زود شروع کنیم و نتایج خوبی هم بگیریم.

سرمربی آلومینیوم اضافه کرد: هدف گزاری که کردیم رتبه هشتم بود و توانستیم به آن جامه عمل بپوشانیم. اگر باشگاه در فصل نقل و انتقال کمک کند تمدید کنیم و نفرات زیادی جدا نشوند مسلما می توانیم نقاط ضعف را در آن هفت سهمیه ای که داریم برطرف کنیم و یک تیم خوب را روانه مسابقات کنیم.

رحمتی در مورد احتمال حضورش در استقلال افزود: اگر در مورد بازی سوال دارید در خدمت هستم و اجازه بدهید خارج از چارچوب صحبت نکنم.

پایان*/

اندیشه معاصر را در روبیکا دنبال کنید.

برای عضویت در کانال بله اندیشه معاصر کلیک کنید.

برای عضویت در کانال تلگرامی اندیشه معاصر کلیک کنید.

مطالب مرتبط

آخرین اخبار