۲۲:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۱

برگزاری مراسم ۱۳ آبان در حرم حضرت معصومه(س)

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر،  بر اساس اطلاعیه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قم مراسم ۱۳ آبان امسال با حضور مردم در حرم بانوی کرامت برگزار می‌شود، متن این اطلاعیه به شرح زیر است: «ایستادگی و مقاومت ملّت ایران، رمز افول سل...

برگزاری مراسم ۱۳ آبان در حرم حضرت معصومه(س)

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر،  بر اساس اطلاعیه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قم مراسم ۱۳ آبان امسال با حضور مردم در حرم بانوی کرامت برگزار می‌شود، متن این اطلاعیه به شرح زیر است:

«ایستادگی و مقاومت ملّت ایران، رمز افول سلطه استکباری آمریکا»

استکبارستیزی وظیفه ای دینی، انقلابی و حرکتی جهادی است که ریشه قرآنی داشته و جوهره انقلاب اسلامی می باشد و هیچگاه تعطیل پذیر نخواهد بود. یوم الله سیزدهم آبان ماه به عنوان «روز ملی مبارزه با استکبار جهانی» تنها مناسبتی است که در سه مقطع حساس تاریخی، چهره پلید و خون آشام استکبار را به نمایش گذاشته و حامل پیامهای مهم و حساس انقلاب اسلامی یعنی ظلم ستیزی و استکبار ستیزی بوده است. وقایع سه گانه فراموش نشدنی یوم الله ۱۳ آبان یادآور روح تعدی، تجاوز و خوی استکباری آمریکا از طریق مداخله در امور داخلی ایران از جمله تبعید حضرت امام خمینی رضوان الله تعالی علیه متعاقب دفاع الهی ایشان از شرافت و کرامت و عزت مردم متدین و انقلابی و اعتراض دردمندانه نسبت به قرارداد ننگین کاپیتولاسیون، به خاک و خون غلتیدن و شهادت مظلومانه جمعی از دانش آموزان عزیز و دیگر توطئه های رذیلانه علیه نظام نوپای اسلامی و به وقوع پیوستن انقلاب دوم یعنی تسخیر شرافتمندانه لانه جاسوسی شیطان بزرگ که با اعمال شیوه های ضد انسانی از قبیل تحریم سیاسی، تحریم اقتصادی، تهاجم فرهنگی و تجهیز دشمنان جمهوری اسلامی به دشمنی کینه‌توزانه خود ادامه داده و به کمتر از نابودی اسلام و انقلاب اسلامی قانع نیست. لیکن به لطف و رحمت الهی، اتفاقات رخ داده اخیر در سطح منطقه علی الخصوص فرار مفتضحانه شیطان بزرگ از افغانستان نشانه ای از افول قدرت پوشالی و نویدی بر پایان دوران این دولت مستکبر خواهد بود.

اینک در استمرار زنده نگه داشتن روز ملی مبارزه با استکبار جهانی از تمامی اقشار مردم بصیر، شجاع، ولایتمدار و انقلابی دعوت به عمل می آید تا با عمل به تکلیف الهی، دینی و انقلابی خود، پرشکوه تر از گذشته در اجتماع با شکوه یوم الله سیزدهم آبان شرکت نموده و انزجار و کینه مقدس خود را از دشمن شماره یک بشریت و صلح و امنیت جهانی با فریاد رسای مرگ بر آمریکا طنین انداز و برگ زرین دیگری بر تاریخ سراسر افتخار و مباهات نظام مقدس جمهوری اسلامی بیفزایند.

زمان: ساعت ۱۰ صبح روز پنج شنبه سیزدهم آبان ماه( همزمان با دیگر شهرهای سراسر کشور)- حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه(س) – صحن حضرت امام رضا(ع)

سخنران: حضرت حجت الاسلام و المسلمین مجتبی ذوالنوری نماینده محبوب و محترم شهر مقدس قم

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قم

مطالب مرتبط

آخرین اخبار