۱۱:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۳

برنامه ویژه مدیران پرپسولیس برای بازیکنان/ پرسپولیسی ها در انتظار عملی شدن یک وعده

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر، با واریز آخرین پرداختی به پرسپولیسی ها بابت مطالبات شان از فصل قبل تا به امروز سرخ پوشان موفق شده اند چیزی حدود ۹۵ درصد از طلب خود را از باشگاه دریافت کنند. پارس فوتبال نوشت: این در حالی است که مد...

نقل و انتقالات پرسپولیس | اولین نقل و انتقالات داخلی پرسپولیس توسط رضاخان قطعی شد + جزئیات

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر، با واریز آخرین پرداختی به پرسپولیسی ها بابت مطالبات شان از فصل قبل تا به امروز سرخ پوشان موفق شده اند چیزی حدود ۹۵ درصد از طلب خود را از باشگاه دریافت کنند.

پارس فوتبال نوشت: این در حالی است که مدیران پرسپولیس در پی تامین بودجه ای دیگر برای پرداخت مابقی مطالبات فصل قبل شاگردان یحیی گل محمدی و اعضای تیم هستند تا بدین ترتیب عدد بدهی باشگاه به سرخ ها بابت فصل قبل به صفر برسد.

در این راستا از باشگاه خبر می رسد مدیران در تلاش برای پرداخت پیش قرارداد اول بازیکنان بابت فصل جدید هستند، اتفاقی که گفته می شود قرار است تا قبل از آغاز بازی های این فصل رخ بدهد.

شنیده های ما از مسئولان باشگاه از این حکایت دارد که مقرر شده حداقل ۲۰ درصد از مطالبات مربوط به فصل جدید پرداخت شود تا پرسپولیسی ها با روحیه ای خوب فصل جدید را استارت بزنند.

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط