۱۶:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۸

برنامه های آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه(س) تشریح شد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر ANDISHEMOASER News Agency،  محمودنژاد در نشست که با موضوع برنامه های آستان مقدس فاطمی در دهه کرامت در قم برگزار شد، به بیان مهمترین این برنامه ها پرداخت و گفت: از جمله برنامه‌ها در دهه کرامت در حرم...

برنامه های آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه(س) تشریح شد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر ANDISHEMOASER News Agency،  محمودنژاد در نشست که با موضوع برنامه های آستان مقدس فاطمی در دهه کرامت در قم برگزار شد، به بیان مهمترین این برنامه ها پرداخت و گفت: از جمله برنامه‌ها در دهه کرامت در حرم مطهر بانوی کرامت
مراسم تعویض پرچم در روز ۱۰ خرداد در صحن امام رضا علیه السلام است.

وی اضافه کرد: آیین افتتاح جشن های دهه کرامت در روز میلاد حضرت معصومه سلام الله علیها در آستان مقدس قم و مراسم اختتامیه دهه کرامت هم در آستان قدس رضوی برگزار می‌شود.

معاون اجرایی حرم بانوی کرامت با بیان این که مراسم افتتاحیه جشن های دهه کرامت صبح روز میلاد از ساعت ۸ صبح با خطبه خوانی خادمان حرم مطهر شروع می شود، اظهار داشت: سخنران این مراسم حجت الاسلام والمسلمین مروی تولیت آستان قدس رضوی خواهد بود.

محمود نژاد، برگزاری آیین جارو کشی خادمان در صحن امام رضا علیه السلام صبح روز میلاد بانوی کرامت قبل از مراسم خطبه خوانی را از دیگر برنامه ها بیان کرد و افزود: در ادامه برنامه های متنوع با شعار محوری «خدمت کریمانه جهاد عالمانه» برگزار خواهد شد.

معاون اجرایی حرم بانوی کرامت با بیان این که در دهه کرامت از درب‌های هنری ایوان آیینه و فاز دوم کاشی کاری صحن امام هادی علیه السلام رونمایی می‌شود.

افزود: در همین رابطه آبخوری های بست جنوبی صحن امام رضا علیه السلام نیز به بهره‌برداری می‌رسد.

 

وی با اشاره به برگزاری پویش سراسری فدای دخترم بیان داشت: در همین مدت ۵۰ برنامه در دهه کرامت برگزار می شود.

معاون اجرایی حرم بانوی کرامت ادامه داد: در همین رابطه همایش دختران آفتاب ویژه دختران نوجوان و جوان از برنامه های حرم مطهر در روز میلاد است که با مشارکت معاونت امور زنان نهاد ریاست جمهوری در شبستان امام خمینی(ره) برگزار می شود.

محمودنژاد با اشاره به نقش بانوان و دختران در برنامه و مراسمات دهه کرامت، گفت: امیدوارم که این نقش بیش از گذشته شود.

وی اعزام سفیران کریمه به برخی استان‌ها و کشورها را از دیگر برنامه های دهه کرامت عنوان کرد وبیان داشت: همواره این برنامه ها به همراه پرچم متبرک آستان مقدس فاطمی صورت می‌گیرد.

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط