۰۹:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۲

برنامه عجیب سرمربی جدید استقلال/ جذب همه ستاره های ایرانی به جز ملی پوشان!

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر ANDISHEMOASER News Agency، برنامه عجیب سرمربی جدید استقلال/ جذب همه ستاره های ایرانی به جز ملی پوشان! استقلال بعد از رونمایی از سرمربی جدید خود حالا کار سختی برای برای بستن تیم فصل آینده اش دارد. آ...

تهدید باشگاه استقلال توسط گزینه سرمربی گری اروپایی / رفتار کنترل نشدنی این سرمربی / آجورلو و بازکنان مراقب رفتارشان باشند!

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر ANDISHEMOASER News Agency، برنامه عجیب سرمربی جدید استقلال/ جذب همه ستاره های ایرانی به جز ملی پوشان! استقلال بعد از رونمایی از سرمربی جدید خود حالا کار سختی برای برای بستن تیم فصل آینده اش دارد. آبی ها باید تکلیف بازیکنانی که قراردادشان به اتمام رسیده را مشخص کنند و البته بازیکنان مد نظر ساپینتو را هم جذب کنند.

ملی پوشان نه؛ ۲ بازیکن در اولویت تمدید مدیران استقلال/ جلسه سرنوشت ساز در خصوص کایپتان آبی ها

مدیران استقلال اما از امروز به دنبال تمدید قرارداد با بازیکنان فصل قبل خود هستند. گفته می شود با توجه به حواشی به وجود آمده در خصوص وریا غفوری و خواسته هواداران این باشگاه در خصوص ادامه حضور کاپیتان، قرار است جلسه ای برای تمدید قرارداد غفوری برگزار شود. در صورتی که توافقی در این جلسه صورت بگیرد کاپیتان ابی ها حداقل یک فصل دیگر در استقلال حضور خواهد داشت.

گزینه دومی که مدیران استقال به دنیال تمدید قرارداد با او هستند رافائل سیلوای برزیلی است.

برنامه عجیب سرمربی جدید استقلال/ جذب همه ستاره های ایرانی به جز ملی پوشان!

برنامه عجیب سرمربی جدید استقلال/ جذب همه ستاره های ایرانی به جز ملی پوشان!

مدافع برزیلی استقلال حالا با آمدن ساپینتوی پرتغالی شانس بیشتری برای تمدید قراردادش وجود دارد. هر چند هنوز اختلاف رقم میان دو طرف وجود دارد.

استقلال بعد از تعیین تکلیف تمدید قرارداد این دو بازیکن سراغ ملی پوشان خواهد رفت.

برای عضویت در کانال اندیشه معاصر کلیک کنید.

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط

آخرین اخبار