۲۰:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۱

برنامه تعطیلات دو ستاره استقلالی در دبی بعد از باخت دربی ۱۰۱

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر به نقل از خبر ورزشی، شکست در فینال جام حذفی برابر پرسپولیس و از دست رفتن دومین کاپ قهرمانی این فصل برای هواداران استقلال بسیار تلخ بود به طوری که پس از پایان بازی علیه سرمربی و تعدادی از بازیکنان خ...

برنامه تعطیلات دو ستاره استقلالی در دبی بعد از باخت دربی ۱۰۱

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر به نقل از خبر ورزشی، شکست در فینال جام حذفی برابر پرسپولیس و از دست رفتن دومین کاپ قهرمانی این فصل برای هواداران استقلال بسیار تلخ بود به طوری که پس از پایان بازی علیه سرمربی و تعدادی از بازیکنان خود موضع گرفتند و خواهان ایجاد تغییرات وسیع در تیم شدند. البته بازیکنان استقلال هم خیلی ناراحت بودند و این اتفاق کاملا طبیعی به نظر می رسید ولی این ناراحتی موجب نشد تا برنامه ای که از قبل تدوین کرده بودند برهم بخورد.

این طور که شنیدیم امروز دو نفر از بازیکنان استقلال برای استراحت و سپری کردن دوران تعطیلات خود راهی دبی شدند تا چند روزی را در این شهر استراحت کنند و پس از آن برای مشخص کردن تکلیف خود برای فصل آینده دوباره مذاکرات جدی را آغاز کنند. مذاکراتی که البته بخش اعظمی از آنها توسط مدیر برنامه‌های این بازیکنان صورت خواهد گرفت.

پایان*/

اندیشه معاصر را در روبیکا دنبال کنید.

برای عضویت در کانال بله اندیشه معاصر کلیک کنید.

برای عضویت در کانال تلگرامی اندیشه معاصر کلیک کنید.

مطالب مرتبط