۱۹:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۸

بررسی نحوه بازگشایی دانشگاه‌ها در قرارگاه عملیاتی ستاد ملی مقابله با کرونا

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر،  احمد وحیدی شامگاه سه شنبه در حاشیه نشست قرارگاه عملیاتی ستاد ملی مقابله با کرونا گفت: در جلسه امروز راجع به بازگشایی دانشگاه‌ها و نقاط ضعف و آسیب‌های آن بحث و بررسی شد. وی افزود: در این جلسه همچن...

بررسی نحوه بازگشایی دانشگاه‌ها در قرارگاه عملیاتی ستاد ملی مقابله با کرونا

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر،  احمد وحیدی شامگاه سه شنبه در حاشیه نشست قرارگاه عملیاتی ستاد ملی مقابله با کرونا گفت: در جلسه امروز راجع به بازگشایی دانشگاه‌ها و نقاط ضعف و آسیب‌های آن بحث و بررسی شد.

وی افزود: در این جلسه همچنین درباره سامانه هوشمند مدیریت محدودیت‌ها بحث شد که این طرح پیشرفت‌های خوبی داشته است و با چند مرحله آزمایش دیگر آمادگی اجرا به شکل گسترده تری در کشور دارد.

وزیر کشور به اهمیت تزریق دو دز واکسن برای کسانی که می‌خواهند محدودیت‌های کمتری داشته باشند، اشاره کرد و گفت: برای افراد شاغل در حمل و نقل عمومی اجبار شد تا حتما ۲ دز واکسن را تزریق کنند تا محدودیت‌های حمل و نقل را کمتر کنیم.

احمدی در ادامه تاکید کرد: در این نشست درباره مسایل کلان دارویی و سایر مسایل وابسته هم بحث شد.

وی درباره تکلیف اجرای مصوبه حضور ۵۰ درصد مسافران در وسایل حمل و نقل عمومی از آذرماه نیز گفت: با گسترش واکسیناسیون دو دز، این محدودیت‌ها کمتر می‌شود و انجام تست پی سی ار منفی هم می‌تواند جایگزین تزریق واکسن شود، ولی از آنجامه هزینه بیشتری دارد شاید در سفر‌های داخلی مورد اقبال کمتر واقع شود.

وزیر کشور عنوان کرد: مسافران برای خروج از مرز‌ها حتما باید تست پی سی ار منفی داشته باشند.

وحیدی تاکید کرد: درباره مصوبه منع تردد شبانه نیز در ستاد ملی کرونا بحث شد که لغو آن مصوب نشد که امروز مجددا در این باره بحث و‌بررسی شد.

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط

آخرین اخبار