۰۵:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۹

برخی گزینه ها فقط تنور انتخابات را گرم می‌کنند

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر، حسین کنعانی مقدم دبیرکل حزب سبز درباره احتمال کنار رفتن آیت الله رئیسی به نفع سعید جلیلی در انتخابات ریاست جمهوری پیش رو گفت: درحال حاضر گمانه‌های بسیاری در این زمینه مطرح می‌شود؛ اما باتوجه به عز...

برخی گزینه ها فقط تنور انتخابات را گرم می‌کنند

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر، حسین کنعانی مقدم دبیرکل حزب سبز درباره احتمال کنار رفتن آیت الله رئیسی به نفع سعید جلیلی در انتخابات ریاست جمهوری پیش رو گفت: درحال حاضر گمانه‌های بسیاری در این زمینه مطرح می‌شود؛ اما باتوجه به عزم  و اراده‌ای که در آیت الله رئیسی وجود دارد بعید است که به نفع فردی کنار برود و تا آخر انتخابات در عرصه حضور خواهد داشت.

او ادامه داد: برخی از نامزدها به هیچ عنوان از عرصه رقابت کنار نخواهند رفت و تا آخر انتخابات از فضای تبلیغاتی که توسط صدا و سیما برای آنها فراهم شده استفاده خواهند کرد. معتقدم که در این انتخابات سه گروه وجود دارد؛ ابتدا افرادی که عزم خود را جزم کرده و با برنامه در انتخابات حاضر شده‌اند، برخی دیگر هیزم انتخابات هستند و صرفا وظیفه گرم کردن تنور انتخابات را برعهده دارند و دسته سوم هم کبریت بدون خطر هستند و حضورشان چندان تاثیری در انتخابات ندارد.

کنعانی مقدم درباره احتمال معرفی سعید محمد به عنوان معاون اول خود توسط محسن رضایی هم گفت:من چنین موضوعی را نشنیدم، اما پیشنهاد ما این بود که افراد نظامی که صلاحیت‌شان احراز نشده مانند ضرغامی، سعید محمد، رستم قاسمی و دهقان ائتلافی را تشکیل دهند با محسن رضایی . من با خصوصیاتی که از محسن رضایی سراغ دارم تا آخر در عرصه رقابت باقی خواهد ماند.

 

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط

آخرین اخبار