۲۰:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۷

برخورد گرم مجیدی با فتح‌الله زاده در حاشیه تمرین استقلال

[ad_1] خبرورزشی – تمرین امروز تیم فوتبال استقلال بعد از استراحت یک روزه بازیکنان در مجموعه ورزشی انقلاب در شرایطی برگزار شد که تعدادی از پیشکسوتان این تیم با کادر فنی و بازیکنان دیدار و گفتگو کردند. علی فتح الله زاده مدیرعامل سابق ا...

برخورد گرم مجیدی با فتح‌الله زاده در حاشیه تمرین استقلال

[ad_1]

خبرورزشی –

تمرین امروز تیم فوتبال استقلال بعد از استراحت یک روزه بازیکنان در مجموعه ورزشی انقلاب در شرایطی برگزار شد که تعدادی از پیشکسوتان این تیم با کادر فنی و بازیکنان دیدار و گفتگو کردند.

علی فتح الله زاده مدیرعامل سابق استقلال، جواد قراب عضو اسبق هیات مدیره، محمد نوری  و امیر حسین صادقی بازیکنان اسبق این تیم با حضور در تمرین امروز آبی پوشان با فرهاد مجیدی و بازیکنان دیدار و گفت و گو کردند.

سرمربی تیم استقلال بعد از حضور این نفرات به استقبال آنها رفت و برخورد گرمی با میهمانان تمرین تیمش داشت. همچنین فتح الله زاده در اوایل تمرین به داخل زمین چمن رفت و برای بازیکنان و کادر فنی تیم استقلال صحبت کرده و از آنها خواست تمام تلاش خود را برای موفقیت این تیم انجام دادند.

فتح الله زاده در تمرین استقلال

ووریا غفوری که گفته می شد به دلیل مصدومیت ممکن است به بازی با آلومینیوم نرسد در تمرین امروز حضور داشت و در کنار سایر نفرات این تیم در کارهای تاکتیکی شرکت کرد.

تیم فوتبال استقلال روز پنجشنبه در اراک میهمان شاگردان علیرضا منصوریان خواهد بود.

[ad_2]

Source link

مطالب مرتبط

آخرین اخبار