۰۴:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۵

برخورد پراید با دیواره های پل صدر- قیطریه

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر، سرهنگ “مجید رنجبر ” در خصوص این خبر گفت: در ساعت ۲۲:۱۵ شب گذشته  در پی رصد دوربین های کنترل ترافیک از محدوده های معابر پایتخت  مبنی بر یک فقره برخورد  و واژگونی سواری پراید در محدوده ش...

حادثه

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر، سرهنگ “مجید رنجبر ” در خصوص این خبر گفت: در ساعت ۲۲:۱۵ شب گذشته  در پی رصد دوربین های کنترل ترافیک از محدوده های معابر پایتخت  مبنی بر یک فقره برخورد  و واژگونی سواری پراید در محدوده شرق به غرب محورصدر مقطع قیطریه ، بلافاصله گشت تصادفات پلیس راهور فاتب به همراه نیروهای امدادی به محل حادثه حاضر شدند.

وی  افزود: با حضور ماموران در محل و در بررسی های اولیه مشخص شد که یک دستگاه سواری پراید به علت عدم توانایی راننده در کنترل وسیله نقلیه وقتی نتوانسته خودروی خود را کنترل نماید ابتدا چند دور به دور خود چرخیده و پس از برخورد با  دیوار های پل صدر  نیمه واژگون می گردد .

رییس مرکز فرماندهی و کنترل هوشمند ترافیک پلیس راهور فاتب  تصریح کرد: در این حادثه سه نفر مصدوم که با حضور نیروهای امدادی و اورژانس در محل حادثه به بیمارستان منتقل شدند  .

سرهنگ رنجبر در پایان از رانندگان خواست: در هنگام رانندگی باسرعت مطمئن حرکت کنند و تمام توجه خود را به رانندگی معطوف و از حرکاتی که باعث شود توجه شما از رانندگی پرت شود، خودداری نمایند .

مطالب مرتبط

آخرین اخبار