۱۶:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۷

برخورد شدید وانت با پاکبان در حال کار

[ad_1] سرهنگ ” اسماعیل احسان پور ”  در خصوص این خبر گفت: در  ساعت ۰۴:۵۱  صبح امروز  و  در پی اعلام مرکز فوریتهای پلیسی ۱۱۰ مبنی  تصادف یک دستگاه وانت  با  پاکبان در حال کار  در مسیر بزرگراه امام علی (ع) محدوده داخل رمپ عزیزی  ...

برخورد شدید وانت با پاکبان در حال کار

[ad_1]

سرهنگ ” اسماعیل احسان پور ”  در خصوص این خبر گفت: در  ساعت ۰۴:۵۱  صبح امروز  و  در پی اعلام مرکز فوریتهای پلیسی ۱۱۰ مبنی  تصادف یک دستگاه وانت  با  پاکبان در حال کار  در مسیر بزرگراه امام علی (ع) محدوده داخل رمپ عزیزی  ، بلافاصله تیم کارشناسی منطقه ۲۵  پلیس راهور فاتب در محل حادثه حاضر می شوند . 

به گزارش رکنا، او ادامه داد: پاکبان زحمت کشی که در این محدوده و به صورت سنتی مشغول فعالیت و کار بوده که در این هنگام وانت  به شدت با وی برخورد کرده و این عابر را از ناحیه سر و صورت مصدوم می نماید.

 رئیس منطقه ۲۵  پلیس راهور پایتخت  بیان کرد: عدم توجه به جلو از سوی راننده وانت یکی از دلایل این تصادف بوده که باعث برخورد وانت با این فرد گردیده است .

او افزود: با ایمن سازی محدوده توسط همکاران بنده و رسیدن به موقع عوامل اورژنس در محل این عابر به نزدیکترین مرکز درمانی منتقل گردید .

یکی از مواردی که  بسیار می تواند به جلوگیری از این حوادث کمک کند استفاده عزیزان امور شهری از وسایل مکانیزه برای پاکسازی  و تمیز کردن معابر است که می توانند با ایمن سازی مناسب  و هشدار به دیگر رانندگان از آسیب ها و حوادث اینچنینی جلوگیری نمایند .

احسان پور گفت: به رانندگان توصیه کرد: تمام حواس راننده حین رانندگی می بایست معطوف به رانندگی کردن باشد و  طبق قوانین خوردن و آشامیدن ، سیگار کشیدن صحبت با تلفن همرا ممنوع می باشد  و رانندگان گرامی کاملاً باید  به جلو توجه کافی داشته باشند تا بتوانند رانندگی ایمن و بدون حادثه ای داشته باشند .

او همچنین به عابرین توصیه کرد که حتما جهت عبور از اتوبان ها حتما از پل های هوایی استفاده نمایند تا شاهد بروز اینگونه حوادث  نباشیم.

[ad_2]

Source link

مطالب مرتبط

آخرین اخبار