۱۰:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۶

برترین صف‌های خرید و فروش سهام در ۶ اردیبهشت

امروز دوشنبه (۶ اردیبهشت ماه) بازار با افزایش نسبی عرضه در نماد‌های بزرگ و کوچک آغاز به کار کرد. برترین صفوف تقاضا و عرضه در بورس و فرابورس در پیش گشایش   بازار بورس تهران امروز هم همسو با روند معاملاتی روزهای گذشته با افزایش عرضه و ...

برترین صف‌های خرید و فروش سهام در ۶ اردیبهشت

امروز دوشنبه (۶ اردیبهشت ماه) بازار با افزایش نسبی عرضه در نماد‌های بزرگ و کوچک آغاز به کار کرد.

برترین صفوف تقاضا و عرضه در بورس و فرابورس در پیش گشایش

سنگین‌ترین صف‌های خرید و فروش سهام در ۶ اردیبهشت ماه

سنگین‌ترین صف‌های خرید و فروش سهام در ۶ اردیبهشت ماه

 

بازار بورس تهران امروز هم همسو با روند معاملاتی روزهای گذشته با افزایش عرضه و فشار فروش در اکثر بزرگان و نمادهای کوچک آغاز بکار کرد. در این میان آغاز مثبت و جهش بیش از دو درصدی قیمت در نماد فملی رخ نمایی می کند.

افت هزار واحدی نماگر بورس در ۱۰ دقیقه آغازین معاملات امروز

شاخص کل بورس تهران در ساعت ۹:۱۰ در ارتفاع یک میلیون و ۱۸۶هزار واحد قرار گرفته است.

نمادهای فملی، فولاد و برکت بیش‌ترین تأثیر مثبت و نمادهای کگل، فارس و کچاد بیشترین اثر منفی را بر روند حرکت شاخص گذاشته‌اند.

افزایش تقاضا شستا را در مدار مثبت قرار داد. نماد مذکور در قیمت ۱۱۰۸ تومان با رشد یک درصدی دنبال می شود.

فملی در این دقایق پر تقاضا است.

در بانکی‌ها نیز معاملات در مدار منفی دنبال می‌شود. وبملت و وپاسار همچون روز‌های گذشته در محدوده صفر تابلو با نوسانات مثبت همراهمند. وبصادر در قیمت ۲۱۵ تومان افت بیش از ۱ درصدی را تجربه می‌کند. وتجارت در قیمت ۲۵۴ تومان حوالی صفر تابلو دنبال می‌شود.

نماد پالایش در قیمت ۷۰۲۸ تومان با رشد بیش از ۳ درصد دنبال می شود. دارا یکم در قیمت ۱۳۱۶۹ تومان رشد بیش از ۲ درصدی قیمت را تجربه می کند.

تقاضا در نماد خودرو موجب شد تا نماد از کف قیمت روزانه فاصله بگیرد و در قیمت ۲۰۴ تومان قرار گیرد. شاهد تحرکاتی در خساپا هستیم.

در گروه فرآورده های نفتی شاهد معاملاتی یکپارچه قرمز و پر عرضه هستیم. در این میان شرانل متعادل و با گرایشی مثبت معامله می شود.

ساعت ۹ و ۳۰دقیقه شاخص کل بورس پس از افت دو هزار و ۵۴۰واحدی (۰.۲درصد) در ارتفاع یک میلیون و ۱۸۵هزار واحد قرار گرفت و همچنین شاخص کل هم‌وزن با کاهش ۰.۱درصدی مواجه شد.

آخرین قیمت ۳۲نماد حداقل یک درصد نسبت به قیمت روز قبل آن‌ها افزایش یافته و ۳۲۳نماد با کاهش بیش از یک درصدی قیمت همراه بوده‌اند.

نمادهای خودرو، برکت، فملی، شپنا، شستا، شتران، و وتجارت در گروه پرتراکنش‌ترین‌های بورس و نمادهای شگویا، بپیوند، آریا، بجهرم، بگیلان، دماوند و صبا در گروه پرتراکنش‌ترین‌های فرابورس قرار گرفتند.

ارزش کل معاملات خرد بورس و فرابورس نیز در مجموع به ۵۱۰میلیارد تومان رسید. حقیقی‌ها تا ساعت مورد اشاره رقمی در حدود ۹۰میلیارد تومان نقدینگی از بازار خارج کردند.

در ساعت ۹ و ۳۰دقیقه جمع صف‌های خرید حدود ۱۹۰میلیارد تومان و ارزش کل صف‌های فروش ۶هزار و ۶۱۰میلیارد تومان بوده است، بدین ترتیب خالص سفارشات فروشی که در سیستم معاملات ثبت شده به ۶هزار و ۴۲۰میلیارد تومان می‌رسد.

تا این ساعت بیشترین عرضه در صفوف فروش وآیند، کویر و تپکو به چشم می‌خورد به طوری که فقط برای سهام بانک آینده ۲۳۰میلیارد تومان سفارش فروش وجود دارد. بیشترین تقاضا نیز در صفوف خرید باران، سیتا و غگیلا در نوبت انتظار است.

ارزش ۱۰صف خرید برتر بورس و فرابورس در مجموع ۱۷۰میلیارد تومان (۹۱درصد کل) و ۱۰صف فروش برتر هزار و ۳۲۰میلیارد تومان (۲۰درصد کل) می‌شود، همچنین حجم صف‌های خرید در ۵نماد و حجم صف‌های فروش در ۱۹۵نماد بیش از ۱۰میلیارد تومان بوده است؛ گفتنی است حجم صف بیمه زندگی باران به ۱۰درصد کل تعداد سهام آن می‌رسد.

«فلزات اساسی» کم اقبال‌ترین صنعت امروز با خالص سفارش فروش ۵۹۰میلیارد تومان است و پس از آن گروه «محصولات غذایی و آشامیدنی» قرار دارد که برآیند سفارشات فروش آن ۴۴۰میلیارد تومان می‌شود، از سویی دیگر گروه «تجارت عمده فروشی» با تقاضای خرید دو میلیارد تومانی همراه است.

حدود ۱۹درصد از ۶هزار و ۸۰۰میلیارد تومانی که در صف خرید یا فروش قرار گرفته‌اند. در مجموع ۵۱۰میلیارد تومان سهام خرید و فروش شده که نسبت صف‌ها به آن ۱۳۳۵درصد است و با فرض معامله کامل صف‌ها ارزش معاملات به ۷هزار و ۳۰۰میلیارد تومان خواهد رسید.

شگویا صف خرید شد.

قدرت خریداران در شگویا موجب شد تا این سهم به صف خرید برسد. در گروه محصولات شیمیایی نوری نیز در یک قدمی سقف قیمتی روزانه قرار دارد.

مطالب مرتبط

آخرین اخبار