۱۵:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۵

برای شرکت در مسابقات باشگاه‌های جهان؛ ستارگان ساری جایگزین هوتن شد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصربه نقل از تسنیم،برای شرکت در مسابقات باشگاه‌های جهان؛ ستارگان ساری جایگزین هوتن شد. پیش از این ایمان محمدیان سرمربی تیم هوتن قائمشهر از عدم شرکت تیمش در مسابقات باشگاه‌های جهان خبر داده بود. برای شر...

برای شرکت در مسابقات باشگاه‌های جهان؛ ستارگان ساری جایگزین هوتن شد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصربه نقل از تسنیم،برای شرکت در مسابقات باشگاه‌های جهان؛ ستارگان ساری جایگزین هوتن شد. پیش از این ایمان محمدیان سرمربی تیم هوتن قائمشهر از عدم شرکت تیمش در مسابقات باشگاه‌های جهان خبر داده بود.

برای شرکت در مسابقات باشگاه‌های جهان؛ ستارگان ساری جایگزین هوتن شد

این تیم با شکست ستارگان ساری در مسابقه رده‌بندی لیگ برتر که روز ۲۷ آبان در سالن هفت‌تیر به انجام رسید در جایگاه سومی قرار گرفت.

مرتضی قربانی سرمربی تیم ستارگان ساری از جایگزینی تیمش با تیم انصراف داده از جام باشگاه‌های جهان خبر داد و به تسنیم گفت: به ما گفتند یک تیم انصراف داده و ما باید در مسابقات شرکت کنیم. البته هنوز شرایط برگزاری مسابقات را اعلام نکردند که یارگیری را شروع کنیم.

هوتن

هوتن

ما قبلا ۴ دوره در این رقابت‌ها شرکت کردیم و دو عنوان سومی به دست آوردیم. یک بار هم مسابقات در اوکراین برگزار شد که ما همراه با بیمه رازی نماینده ایران بودیم.

وی ادامه داد: معمولا در مسابقات باشگاه‌های جهان محدودیت جذب ملی‌پوش وجود ندارد، البته که این به ضرر تیمی مثل ستارگان است که منابع مالی زیادی ندارد، اما تیمی مثل تاکستان که بودجه مناسبی دارد می‌تواند همه ملی‌پوشان را جذب کند. به ما که آیین‌نامه مسابقات ابلاغ نشده است. حالا باید ببینیم امسال مسابقات قرار است با چه شرایطی برگزار شود.

 اندیشه معاصر را در روبیکا دنبال کنید.

برای عضویت در کانال بله اندیشه معاصر کلیک کنید.

برای عضویت در کانال تلگرامی اندیشه معاصر کلیک کنید.

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط