۰۳:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۳

برای رسیدن به جام‌جهانی، سردار در دبی آماده می‌شود

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر به نقل از ورزش۳، برای رسیدن به جام‌جهانی، سردار در دبی آماده می‌شود. بدون شک سردار آزمون یکی از مهمترین بازیکنان تیم ملی در ترکیب تیم کارلوس کی‌روش است. ستاره ایرانی لورکوزن در جریان دیدار رفت براب...

برای رسیدن به جام‌جهانی، سردار در دبی آماده می‌شود

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر به نقل از ورزش۳، برای رسیدن به جام‌جهانی، سردار در دبی آماده می‌شود. بدون شک سردار آزمون یکی از مهمترین بازیکنان تیم ملی در ترکیب تیم کارلوس کی‌روش است. ستاره ایرانی لورکوزن در جریان دیدار رفت برابر پورتو و در شرایطی که مشغول گرم کردن بود تا در زمین حاضر شود، دچار مصدومیت شد که این مسئله نگرانی های زیادی را به وجود آورد.

برای رسیدن به جام‌جهانی، سردار در دبی آماده می‌شود

آخرین حضور آزمون در میدان، به دیدار یک ماه پیش برابر بایرن مونیخ بازمی‌گردد و پس از آن، او پنج مسابقه لورکوزن را از دست داد و در روزهای گذشته نیز اخبار ضد و نقیضی درخصوص زمان بازگشت او به میادین منتشر شده است.

انتشار گزارش امروز آسوشیتدپرس باعث افزایش نگرانی ها شد. جایی که این روزنامه نوشته است: کی‌روش احتمالاً بدون سردار آزمون، مهاجمی که در اوایل اکتبر در حین گرم کردن برای لورکوزن مصدوم شد در جام جهانی حضور خواهد داشت. باشگاه بوندسلیگایی اعلام کرد که انتظار می رود آزمون ۲۷ ساله ۶ تا ۸ هفته را از دست بدهد.

با این حال، پیگیری های خبرنگار ورزش سه نشان می دهد که برخلاف ادعای آسوشیتدپرس، آزمون این روزها در امارات و شهر دبی در حال سپری کردن روند درمانی خود زیر نظر فیزیوتراپ تیم ملی است.

طبق آخرین خبرها، وضعیت سردار نسبت به قبل بهتر شده و می توان پیشرفت را در روند بهبودی این بازیکن مشاهده کرد، به نحوی که او روز جمعه راهی آلمان می شود و در اختیار باشگاه لورکوزن خواهد بود.

امیدواری‌های زیادی برای بازیابی سلامت کامل آزمون تا آخرین فیفادی قبل از جام جهانی وجود دارد و امید می رود او بتواند در بازی‌های دوستانه قبل از بازی با انگلیس، در اختیار کارلوس کی‌روش باشد.

 اندیشه معاصر را در روبیکا دنبال کنید.

برای عضویت در کانال بله اندیشه معاصر کلیک کنید.

برای عضویت در کانال تلگرامی اندیشه معاصر کلیک کنید.

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط

آخرین اخبار