۱۲:۴۵ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۳

برانکو یک مخالف بزرگ در تیم ملی ایران دارد؛ مهاجم جنجالی که از اسکوچیچ حمایت می‌کرد!

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر،برانکو یک مخالف بزرگ در تیم ملی ایران دارد؛ مهاجم جنجالی که از اسکوچیچ حمایت می‌کرد!. سرمربی سابق پرسپولیس گرچه با تیم ملی عمان تا پایان جام ملت‌های آسیا قرارداد دارد اما طبق بند قراردادش قادر است ...

اخبار تیم ملی ایران | ماجرای طولانی شدن غیبت سرمربی تیم ملی / روزهای حساس تیم ملی بدون سرمربی

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر،برانکو یک مخالف بزرگ در تیم ملی ایران دارد؛ مهاجم جنجالی که از اسکوچیچ حمایت می‌کرد!. سرمربی سابق پرسپولیس گرچه با تیم ملی عمان تا پایان جام ملت‌های آسیا قرارداد دارد اما طبق بند قراردادش قادر است با پرداخت رقمی حدود ۶۰۰ هزار دلار از این تیم جدا شود. با این وجود به نظر می‌رسد برانکو ایوانکوویچ یک مخالف بزرگ برای جانشینی کارلوس کی‌روش داشته باشد؛ سردارآزمون!

برانکو حدود ۴ سال پیش مدعی شد سردار آزمون قصد دارد مهدی طارمی را به روسیه ببرد. ادعایی که باعث شد خلیل آزمون پدر سردار، سرمربی کروات پرسپولیس در آن مقطع را به باد انتقاد گرفته و بگوید: «آغازگر این هجمه‌ها برانکو بود که گفت سردار می‌خواهد طارمی را با خود به روسیه ببرد ولی برانکو باید سرنوشت آرسن ونگر با به یاد بیاورد. برانکو این حرف‌ها را قبول کرد و همین باعث شد هواداران پرسپولیس با سردار دچار مشکل شوند. از آن به بعد افکار پرسپولیسی‌ها نسبت به سردار بد شد. البته سردار تراکتورسازی، پرسپولیس و استقلال را دوست داشته و قلب پاکی دارد، اما نمی‌دانم این چه برخوردی بود که برانکو در قبال سردار انجام داد. آقای برانکو با این کاری که کردی دل یک جوان را سوزاندی، ولی فوتبال بی‌رحم است. یک روز همین هواداران پرسپولیس، اگر برانکو نتیجه نگیرد علیه او شعار داده و از او می‌خواهند که پرسپولیس را ترک کند. آقای برانکو چطور نمی‌دانی مربیگری پایدار نیست و امکان دارد یک روز با همین تماشاگران هم به مشکل بخوری. آرسن ونگر را یادتان می‌آید؟ در آرسنال به او کلی احترام می‌گذاشتند، اما در نهایت انواع و اقسام ناسزاها را نثارش کردند و به او گفتند این تیم را ترک کند. از شما می‌خواهم خودت را پشت هواداران پنهان نکنی. این کار شما درست نیست که هواداران را علیه سردار تحریک می‌کنید. روزی می‌رسد که از ایران می‌روید و همه این اتفاقات پشت پرده عیان می‌شود و…»

برانکو اما در حاشیه تمرین پرسپولیس پس از شکست دادن سایپا،  در خصوص تهدید پدر سردار آزمون از طریق پیامک گفت: فقط به او جواب دادم؛ «خسته نباشید». شما از کجا می‌دانید چنین پیامی منتشر شده است؟ من فقط جواب دادم خسته نباشید!

جالب آن که یک سال بعد سردار آزمون در پاسخ به سئوالی مبنی بر اینکه برانکو به گزینه اصلی جانشینی ویلموتس تبدیل شده. تو زمانی سوءتفاهم‌هایی را با برانکو تجربه کردی. نظرت در مورد این انتخاب احتمالی چیست؟ جواب داد: «ببینید من نه تنها با برانکو بلکه هیچ مربی دیگری اختلاف نداشتم. نه علیه‌شان مصاحبه کردم و نه حرفی زدم. قبلاً هم گفتم، الان هم می‌گویم که آن موقع درباره من مصاحبه کرده بودند و پدرم وظیفه داشت از من دفاع کند که این کار را انجام داد. هیچ مشکلی با برانکو ندارم و همه چیز همان موقع تمام شد.»

حالا به نظر شما سردار آزمون آن ماجرا را فراموش کرده است و در صورتی که نامزدی برانکو جدی شود، می‌تواند با این مربی کروات کار کند؟ البته فراموش نباید کرد، ستاره خط حمله تیم ملی کشورمان تجربه بسیار خوبی از کار کردن با مربیان کروات (دراگان اسکوچیچ) دارد.

 اندیشه معاصر را در روبیکا دنبال کنید.

برای عضویت در کانال بله اندیشه معاصر کلیک کنید.

برای عضویت در کانال تلگرامی اندیشه معاصر کلیک کنید.

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط

1 نظر برای این مطلب ثبت شده است:

محمد توفیقی

۰۳ دی ۱۴۰۱


سردار آزمون اصلا به درد تیم ملی نمی خورد بیخودی گنده اش کردند

نظرات بسته شده است

آخرین اخبار