۱۷:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۳۱

برانکو خاطرات خود را با تیم ملی ایران زنده کرد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر،برانکو خاطرات خود را با تیم ملی ایران زنده کرد.  تیم فوتبال عمان قرار است در یک تورنمنت چارجانبه شرکت کند و نخستین تقابل آن‌ها نیز با تیم ملی عراق است. برانکو ایوانکوویچ که هدایت تیم ملی عمان را بر...

برانکو خاطرات خود را با تیم ملی ایران زنده کرد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر،برانکو خاطرات خود را با تیم ملی ایران زنده کرد.  تیم فوتبال عمان قرار است در یک تورنمنت چارجانبه شرکت کند و نخستین تقابل آن‌ها نیز با تیم ملی عراق است. برانکو ایوانکوویچ که هدایت تیم ملی عمان را بر عهده دارد پیش از دیدار برابر تیم ملی عراق به بیان خاطرات خود از تقابل با شیرهای بین‌النهرین پرداخت.

برانکو ایوانکوویچ از سال ۲۰۰۲ تا ۲۰۰۶ به مدت چهار سال هدایت تیم ملی فوتبال ایران را بر عهده داشت و موفق به صعود به جام جهانی ۲۰۰۶ آلمان با یوزهای ایرانی شد. طلایی‌ترین دوران مربیگری برانکو در ایران مربوط به سه قهرمانی این مربی با تیم فوتبال پرسپولیس در لیگ برتر بود.

برانکو پیش از دیدار با تیم ملی فوتبال عراق گفت: من از تیم ملی فوتبال عراق از ۲۰ سال گذشته شناخت دارم. از زمانی که سرمربی تیم ملی ایران بودم از این تیم شناخت دارم و می‌دانم چه فوتبالی را ارائه می‌دهد.

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط

آخرین اخبار