۱۵:۴۵ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۴

برانکو برای سعودی‌ها خط و نشان کشید/ هدف گزینه سرمربیگری تیم ملی ایران مشخص شد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر،برانکو برای سعودی‌ها خط و نشان کشید/ هدف گزینه سرمربیگری تیم ملی ایران مشخص شد. تیم ملی عمان با هدایت برانکو سرمربی سابق پرسپولیس این روزها خود را برای حضور در مسابقات جام کشورهای عربی به میزبانی ع...

برانکو برای سعودی‌ها خط و نشان کشید/ هدف گزینه سرمربیگری تیم ملی ایران مشخص شد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر،برانکو برای سعودی‌ها خط و نشان کشید/ هدف گزینه سرمربیگری تیم ملی ایران مشخص شد. تیم ملی عمان با هدایت برانکو سرمربی سابق پرسپولیس این روزها خود را برای حضور در مسابقات جام کشورهای عربی به میزبانی عراق آماده می‌کند.

برانکو در مرحله گروهی باید مقابل عربستان، عراق میزبان و یمن صف آرایی کند. عمان بازی افتتاحیه جام کشورهای عربی را مقابل عراق انجام می‌دهد.

برانکو درباره این تورنمنت در مصاحبه با نشریه «عمان الریاضی»، گفت: می‌دانیم که عراق میزبان این مسابقات با آرزوی قهرمانی پا به رقابت می‌گذارد ولی ما با هدف برد در بازی اول وارد میدان می‌شویم.

وی افزود: در گروه ما تیم قدرتمندی به نام عربستان حضور دارد که نمایش خوبی در جام جهانی ۲۰۲۲ داشت و موفق شد قهرمان جهان یعنی آرژانتین را شکست دهد. البته این احتمال است که عربستان با بازیکنان جوان وارد این رقابت شود.

سرمربی سابق پرسپولیس از هدفشان در این تورنمنت پرده برداشت و گفت: هیچ گونه توجیهی مقابل قدرت عراق و عربستان وجود ندارد چون ما با هدف قهرمانی در این جام وارد رقابت می‌شویم.

 اندیشه معاصر را در روبیکا دنبال کنید.

برای عضویت در کانال بله اندیشه معاصر کلیک کنید.

برای عضویت در کانال تلگرامی اندیشه معاصر کلیک کنید.

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط

آخرین اخبار